Voetbal: De Nederlandse competities
-
@robbiebb_nl Das nog te vroeg
-
Ze kunne de beker nog winne. maar dan moeten ze wel wat beter gaan speelen
-
Wederom de nodige verrassingen ...
2 wedstrijden tegen Heracles dit seizoen, 1 punt, 1 doelpunt..drama dan verdien je het ook niet..
PSV gelijk uit bij Utrecht voor het eerst sinds jaren..
Weer vreemde uitslagen..
-
Feyenoord wint als enige van de drie dit weekend. WE WORDEN KAMPIOEN
-
@kagchelland_nl Was dat maar waar
-
Ondanks ik zwaar tegen Ajax ben, maar hoe ik deze 1e helft zie snap ik niet dat Ajax geen NL Kampioen wordt
-
Ajax speelt wel sterk idd.
-
Ze hebben goed gespeelt en thuis met 1-0 winnen zie ik ze eigelijk nog wel doen.
-
@gepke3_nl UIt bedoel je?
-
Ja sorry uit ja
-
Goed voetbal gezien hoor. Ajax was dominant zelfs.
Maar goed, typisch Nederlands om dan thuis te verliezen en in Madrid zal het wel gewoon 3-0 worden -
Ondanks de uitslag speelde Ajax meer dan uitstekend. Met deze passie moeten de spelers elk weekend ten strijde trekken en dan is alles mogelijk. PSV is immers ook aan het kwakkelen.
-
@gepke3_nl said in Eredivisie:
Ze hebben goed gespeelt en thuis met 1-0 winnen zie ik ze eigelijk nog wel doen.
Dan liggen ze er nog uit he
-
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
Ondanks ik zwaar tegen Ajax ben, maar hoe ik deze 1e helft zie snap ik niet dat Ajax geen NL Kampioen wordt
Worden ze wel
-
Ajax heeft veruit het beste spelersmateriaal van de Eredivisie, totaal gebrek aan mentaliteit dat we niet bovenaan staan. Mag zowel de trainer als de spelers worden aangerekend.
-
@suiz-luárez_nl Het is dan ook meer dan logisch dat jullie veel geld hebben om zulke spelers te kopen, vooral de beloften profiteren jullie op. Heel Jammer dat Feyenoord Te laat Hun beloften ploeg naar de voetbalpiramide wilt en dus er niet in mag van de KNVB. We moeten met z'n nutteloze reservecompetitie doen.
-
Goed punt, Ben het er Wel Grotendeels mee eens
-
Wel jammer van zijn nutteloze reservecompetitie inderdaad.
-
Het gat is weer gereduceerd tot 4 punten. Nu hopen dat PSV blijft aanmodderen.
-
Fc Dordt is het nieuwe jong Feyenoord, optie 2 is om Feyenoord AV verder door te laten stromen in de toekomst zijn ze er ook alsnog.
Ajax en Feyenoord amateurs mogen volgens mij ook gewoon promoveren (niet 100% hierover).
Ja weer een weekend nu is Ajax de enige van de traditionele top 3 die wint. Het word nog een spannende rit tot 12 mei..
Ajax-Utrecht
AZ-PSVBeslissing valt op de laatste dag..Ajax wint met 3-1 en AZ met 2-1 in de laatste minuut door Stengs en Ajax is kampioen~!