Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ondanks de uitslag speelde Ajax meer dan uitstekend. Met deze passie moeten de spelers elk weekend ten strijde trekken en dan is alles mogelijk. PSV is immers ook aan het kwakkelen.
-
@gepke3_nl said in Eredivisie:
Ze hebben goed gespeelt en thuis met 1-0 winnen zie ik ze eigelijk nog wel doen.
Dan liggen ze er nog uit he
-
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
Ondanks ik zwaar tegen Ajax ben, maar hoe ik deze 1e helft zie snap ik niet dat Ajax geen NL Kampioen wordt
Worden ze wel
-
Ajax heeft veruit het beste spelersmateriaal van de Eredivisie, totaal gebrek aan mentaliteit dat we niet bovenaan staan. Mag zowel de trainer als de spelers worden aangerekend.
-
@suiz-luárez_nl Het is dan ook meer dan logisch dat jullie veel geld hebben om zulke spelers te kopen, vooral de beloften profiteren jullie op. Heel Jammer dat Feyenoord Te laat Hun beloften ploeg naar de voetbalpiramide wilt en dus er niet in mag van de KNVB. We moeten met z'n nutteloze reservecompetitie doen.
-
Goed punt, Ben het er Wel Grotendeels mee eens
-
Wel jammer van zijn nutteloze reservecompetitie inderdaad.
-
Het gat is weer gereduceerd tot 4 punten. Nu hopen dat PSV blijft aanmodderen.
-
Fc Dordt is het nieuwe jong Feyenoord, optie 2 is om Feyenoord AV verder door te laten stromen in de toekomst zijn ze er ook alsnog.
Ajax en Feyenoord amateurs mogen volgens mij ook gewoon promoveren (niet 100% hierover).
Ja weer een weekend nu is Ajax de enige van de traditionele top 3 die wint. Het word nog een spannende rit tot 12 mei..
Ajax-Utrecht
AZ-PSVBeslissing valt op de laatste dag..Ajax wint met 3-1 en AZ met 2-1 in de laatste minuut door Stengs en Ajax is kampioen~!
-
Zijn we eindelijk van Eiting verlost en dan ziet ten Hag opeens iets in Ekkelenkamp. Zie nog liever de Wit invallen
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
Zijn we eindelijk van Eiting verlost en dan ziet ten Hag opeens iets in Ekkelenkamp. Zie nog liever de Wit invallen
Ja waar is die Eiting eigenlijk? Niet dat ik hem mis
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Fc Dordt is het nieuwe jong Feyenoord, optie 2 is om Feyenoord AV verder door te laten stromen in de toekomst zijn ze er ook alsnog.
Ajax en Feyenoord amateurs mogen volgens mij ook gewoon promoveren (niet 100% hierover).
Ja weer een weekend nu is Ajax de enige van de traditionele top 3 die wint. Het word nog een spannende rit tot 12 mei..
Ajax-Utrecht
AZ-PSVBeslissing valt op de laatste dag..Ajax wint met 3-1 en AZ met 2-1 in de laatste minuut door Stengs en Ajax is kampioen~!
PSV in de laatste minuut verliezen yeah right even realistisch blijven mr. L.R. van Kessel
-
Tsja hij wilt toch een X aantal debutanten op zn naam hebben staan vermoed ik.
Eiting komt voorlopig te kort, eventueel een verhuur aan een subtopper in de Eredivisie aankomend seizoen zodat hij zich daar kan bewijzen.Karma van het gehele seizoen..PSV verliest kampioenschap in de blessuretijd a lá Schalke 20jaar geleden (Toen won Bayern terwijl Schalke al was afgelopen..)
-
Karma bestaat niet en al helemaal niet voor PSV
-
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
Geblesseerd, hoe dat mogelijk is met dat trage tempo en geen duels aangaan is mij ook een raadsel
-
@l-r-van-kessel_nl Maar Ekkelenkamp heeft al 4/5! keer in Ajax 1 mogen opdraven. Dus het was geen debuut. Neem dan Gravenberch mee. Of Traore.
-
Geblesseerd, hoe dat mogelijk is met dat trage tempo en geen duels aangaan is mij ook een raadsel
XD
-
Godver, PEC heeft ook bezwaard aangetekend. Dan gaat het natuurlijk nooit door.
-
Begrijp eigenlijk niet waarom PEC Zwolle bezwaar aantekent. Op ieder moment van iedere willekeurige dag verliezen ze normaliter van Ajax.
-
Godver, PEC heeft ook bezwaard aangetekend. Dan gaat het natuurlijk nooit door.
Geen paniek joh, PSV en PEC gaan toch die Beroep verliezen van die Ajacieden in Zeist...
Alleen maar competitie vervalsing in het voordeel van Ajax... Mooi hoor KNVB, Daarom is de regel VAR(Volgens Amsterdamse Regels) ingevoerd