Voetbal: De Nederlandse competities
-
@l-r-van-kessel_nl
Ik was inderdaad verbaast dat de Eretribune ineens op Fox Sports 2 was in plaats van Fox Sports 1. Verder heeft de top 3 weer ouderwets lopen knoeien deze eerste speelronde.
-
Feyenoord terecht gelijk tegen Heerenveen, Ajax totaal (zoals verwacht) geen moeite met Emmen..PSV met de hakken over de sloot thuis tegen ADO.
AZ voetbalt wel lekker fris hoor, Stengs/Boadu en Idrissi..
AZ word 2e
Feyenoord 3ena wat ik nu heb gezien, Ajax heeft het meeste te duchten van AZ in deze vorm...Al gaat het stadion ze misschien parten spelen (mis je toch het thuisvoordeel)..
-
Het is wel weer memorabel druk hier, nu ik weer eens een kijkje neem. En dat terwijl onze trots toch 3e staat, en misschien voor 2 dagen zelfs wel 1e (met een beetje geluk een week)..
-
@l-r-van-kessel_nl lol serieus. Feyenoord 3e en PSV 4e of lager?
Sparta heeft wel echt leuke team. Mogen wel hoog eindigen van mij. AZ heeft in mijn ogen een vrij smalle selectie.Vraag me af hoe dat gaat lopen met Europese wedstrijden.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Feyenoord terecht gelijk tegen Heerenveen, Ajax totaal (zoals verwacht) geen moeite met Emmen..PSV met de hakken over de sloot thuis tegen ADO.
AZ voetbalt wel lekker fris hoor, Stengs/Boadu en Idrissi..
AZ word 2e
Feyenoord 3ena wat ik nu heb gezien, Ajax heeft het meeste te duchten van AZ in deze vorm...Al gaat het stadion ze misschien parten spelen (mis je toch het thuisvoordeel)..
Heb je het nummer van je dealer schijnt blijkbaar goede shit the zijn wtf hahahha
-
Mijn Feyenoord zie ik op dit moment volgend jaar niet ergens tussen de nummer 1 en 18 van de Eredivisie.........
-
@yassin-mansousri_nl Wij zijn feyenoord wij staan zesde
-
@sirclitjeslikker_nl gewonnen gelukkig.
Maar ik zie nog Degradatie gebeuren. Hoop natuurlijk van niet... -
Fortuna en RKC hebben dat gat zo overbrugt ja
-
Dat was een bericht voor einde transferperiode en ik stiekem iets meer van Feyenoord had verwacht.
Huidige voorspelling is :
- Ajax
- Az
- PSV
- Vitesse/Utrecht/Feyenoord
- Ado/Zwolle/Emmen
- Fortuna
- RKC
-
@l-r-van-kessel_nl
Feyenoord 7 of hoger mag ik maar hopen... -
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Ajax
Feyenoord
FC Utrecht (Bekerwinnaar)
AZ
PSV
Vitesse
FC Groningen
Heracles Almelo
Fortuna Sittard
Willem II
ADO Den Haag
SC Heerenveen
VVV-Venlo
FC Twente
PEC Zwolle
Sparta Rotterdam
FC Emmen
RKC WaalwijkHahahahahhaahahaha
Gelukkig zei ik al meteen dat het lachwekkend was -
@l-r-van-kessel_nl ja had dat niet gezien, was toen met vakantie. Viel me ineens op, had niet naar die datum gekeken maar dan nog. Feyenoord had toen echt een lachwekkende selectie dus eigenlijk snap ik het nog steeds niet hahaha.
-
@SIRclitjeslikker_NL echt niet dat AZ een moord doet voor hendrix !
Aan de wit heb je op langere termijn een betere speler in huis.
En Viergever ja dat zou zeker wel lekker zijn voor mijn AZ.
-
De Wit, Koopmeiners, Stengs, Boadu, Wijndal..alleen nog een jonge keeper erbij en je hebt direct de beste spelers van Jong Oranje lopen.
AZ gun ik de 2e plaats achter ons en de beker
-
@L-R-van-kessel_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
De Wit, Koopmeiners, Stengs, Boadu, Wijndal..alleen nog een jonge keeper erbij en je hebt direct de beste spelers van Jong Oranje lopen.
AZ gun ik de 2e plaats achter ons en de beker
Ik schat Dilrosun en Kluivert nog wel wat hoger in hoor.
-
@L-R-van-kessel_NL koopmeiners is nu de enige vind ik die al klaar is voor het grote werk.
-
De klassieker zondag, wie gaan er nog meer allemaal?
-
lol feyenoord
-
@SIRclitjeslikker_NL helaas...