Voetbal: De Nederlandse competities
-
@fc-eddie_nl said in Eredivisie:
Finale tegen AZ. Ik kan me niet voorstellen dat de Alkmaarders zich nog een keer laten piepelen door Willem II.
Willem II - ajax KNVBbeker-Finale
-
Wow welke mafkees loopt alles te disliken? Hij of zij is wel echt een heel zielig en kansloos geval hoor.
-
@scheeftand_nl Ja echt he
-
Hij of zij zal wel jaloers zijn op mijn reputatie.
-
1,2k
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
@fc-eddie_nl said in Eredivisie:
Finale tegen AZ. Ik kan me niet voorstellen dat de Alkmaarders zich nog een keer laten piepelen door Willem II.
Willem II - ajax KNVBbeker-Finale
Nou ja ze hebben zich ook niet laten piepelen door Willem II, niet na negentig minuten, en niet na 120 minuten.
-
Ajax dus kampioen, Willem || de beker weten we ook gelijk de clubs voor de JCS
-
Gruwelijke bekerwedstrijd!
Nooit gedacht dat het zo actief zou worden op dit forum overigens, al zie ik dat @Scheeftand_NL ervoor gezorgd heeft dat toch iedereen present was.
-
Nah gewoon iedere prijs pakken die er te pakken is. Beker, JC schaal whatever. Pak het gewoon
-
@Scheeftand_NL said in Eredivisie:
Geen ene ploeg is mooier dan Feyenoord!
Inderdaad!!!
Ik kon dit niet laten
-
@dasfenêtre_nl said in Eredivisie:
Gruwelijke bekerwedstrijd!
Nooit gedacht dat het zo actief zou worden op dit forum overigens, al zie ik dat @Scheeftand_NL ervoor gezorgd heeft dat toch iedereen present was.
-
@Scheeftand_NL said in Eredivisie:
Geen ene ploeg is mooier dan Feyenoord!
Inderdaad!!!
Ik kon dit niet laten
Ja moet jij eens opletten wat ik niet kan laten:
@Yassin-Mansousri_NL said in Eredivisie:
Alle Marokkanen moeten het land uit!
Inderdaad!!!
-
@scheeftand_nl verander die tekst maar een beetje. Ik ga niet zeggen tegen mijn landgenoten dat ze weg moeten
-
Verdomme waarom moet Ajax niet hoe kom ik nou mijn zondag door met ook nog eens een overwinning van PSV?
-
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
Verdomme waarom moet Ajax niet hoe kom ik nou mijn zondag door met ook nog eens een overwinning van PSV?
Door die rare KNVB is PEC-ajax verschoven om Europese punten te halen... Mooi hoor knvb
-
Debuut Delle naar Blessure Vermeer
-
Het lijkt erop dat Robin van Persie hoogstpersoonlijk voor 3 punten gaat zorgen. Ondanks zijn leeftijd (35) overstijgt hij het niveau in de Eredivisie. Dat is eigenlijk een trieste constatering.
-
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
Door die rare KNVB is PEC-ajax verschoven om Europese punten te halen... Mooi hoor knvb
Fout, dombo. Dat is door Ajax gedaan, de KNVB heeft het goedgekeurd en heeft gezorgd voor de verdere administratieve afhandeling. Door te zeggen, dat het door die rare KNVB komt, zeg je eigenlijk dat het initiatief van hun komt, maar dat is niet zo, want het initiatief komt van Ajax. De KNVB heeft alleen toestemming gegeven.
-
@dasfenêtre_nl said in Eredivisie:
Het lijkt erop dat Robin van Persie hoogstpersoonlijk voor 3 punten gaat zorgen. Ondanks zijn leeftijd (35) overstijgt hij het niveau in de Eredivisie. Dat is eigenlijk een trieste constatering.
Van Persie overstijgt het niveau van de Eredivisie
-
Met alle respect, er zijn toch weinig spelers met de (trap)techniek en het inzicht van Robin van Persie. Betere dan wel soortgelijke spelers vind je bij Ajax en dan houdt het ook meteen op. Bij PSV zou je hem ook gewoon in de basis kunnen zetten op het middenveld.