Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Scheeftand_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
@manchester-pro-team_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Van alle godsvergeten clubs in de hele fucking wereld, moet ik uitgerekend fan worden van de kutste club die er bestaat: FC Twente..
En Manchester united dan?
-
Nee.
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
Doen jullie zo je best om gelijk te komen met Ajax, sta je in de winterstop toch weer drie punten achter
-
@FC-Eddie_NL
Ja niets aan om in maart al kampioen te zijn, dus we houden het nog ff spannend -
@Scheeftand_NL Dat heb ik al jaren terug afgezworen. Buitenland alleen Atlético de Madrid en Schalke 04.
-
@manchester-pro-team_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
@Scheeftand_NL Dat heb ik al jaren terug afgezworen. Buitenland alleen Atlético de Madrid en Schalke 04.
Geen fan meer van Manchester United?
-
We mogen het weekend weer...ik ben benieuwd naar de verrassende uitslagen..
Winst van Emmen en Ado misschien? -
@L-R-van-kessel_NL Zal best kunnen.
-
AZ dit weekend tegen WII, hele nare tegenstander, daar de laatste potjes steevast punten tegen laten liggen
-
This post is deleted!
-
AZ heeft Ajax op alle fronten afgetroefd. Gaan nog een paar moeizame laatste maanden worden als er woensdag ook nog eens wordt verloren van FC Utrecht in de beker.
-
This post is deleted!
-
Retteketet AZ!
-
This post is deleted!
-
Ajax gaat gewoon kampioen worden. Az gaat toch wel choken
-
This post is deleted!
-
Vroeg of laat zal er toch ook wel een speler van een van de top 4 teams besmet raken met corona? Uberhaupt nog maar de vraag hoe het restant van de competitie dan verloopt.
-
De vraag is nu wat gaat er gebeuren..Geen kampioen die word uitgeroepen? Alle wedstrijden zonder publiek? Huidige stand aanhouden als eindstand?
-
MVV pakt deze Corona tijden aan om OSM te promoten op twitter :
Met dagelijks een live verslag van de OSM wedstrijd , de avonturen van de scout en de daarop succesvolle transfers.
Het nieuws is inmiddels ook door VI opgepikt. Leuk werk @MVV_Maastricht1902_NL ! -
@L-R-van-kessel_NL Ik hoop dat ze de keuze maken om tot juni 4 of 5 speelronden zonder publiek te spelen, zodat de competitie alsnog uitgespeeld kan worden. Je hebt hier 10 weken de tijd om 4 of 5 ronden te spelen, je zal dan bijvoorbeeld 1 ronde kunnen delen in 2 weekenden bijvoorbeeld, waarschijnlijk dat er meer kijkers per wedstrijd hebt.
Wel kijken of ze überhaupt besloten kunnen trainen.