Champions League
-
C'mon Bayern & Leicester City!!!
-
Wat is dit voor een bullshit. Casemiro moet rood krijgen, krijgt het niet. Vidal tackelt netjes op de bal maar krijgt rood en nu Ronaldo dik buitenspel.
-
lekker, Real Madrid door. Hoop op Real Madrid - Monaco als finale
-
Echt een schande
-
Bayern wordt gewoon drievoudig genaaid lol. Casemiro had bij die penalty al rood moeten hebben, daarna haalt ie Robben nogmaals vol onderuit, en dan maakt ie nog een schwalbe. Vidal maakt niet eens een overtreding bij zijn rode kaart, en dan maakt Real ook nog 2 buitenspeldoelpunten.
-
Lekker hoor. Heel Nederland liep te juichen bij Barca en nu bij Real hoor je die commentator niks anders doen dan janken #lol.
-
@hap-slik-weg_NL En godverdomme terecht #lol
-
Bayern mag van mij niet vaak genoeg genaaid worden. Hala Madrid.
Barca mag van mij ook door, vanwege MSN, de rest van dat elftal interesseert me niet
-
Vamos el real
-
Wel ziek dat op een dergelijk niveau met zulke belangen nog zulke kapitale fouten worden gemaakt (als het nu één keer was...)
-
@timeenennaam_NL achja, Ramos had ook een penalty moeten hebben, goal van Bayern leek mij ook buitenspel en de penal was twijfelachtig. Vidal had ook al eerder tweede geel kunnen hebben. Wil nu niet zeggen dat er geen videoscheids moet komen, want dit en bij Barca is natuurlijk belachelijk. Valt wel op dat het vaak Real/Barca zijn. Tegen United toen ook een rode kaart voor Nani die een beetje twijfelachtig is en tegen Ajax ook bevooroordeeld met buitenspel. Barca natuurlijk tegen Milan een paar keer en tegen Chelsea als bekende voorbeelden.
Zouden gewoon direct die videoscheids erin moeten gooien.
-
@hap-slik-weg_NL hoe kan een eigengoal nou buitenspel zijn :')
-
Als Barca fan vrede met de uitschakeling. Hadden vanavond een scheidsrechter die het team niet hielp, chapeau. En dan kom je er terecht niet. Pjanic man wat een heerlijk spelertje.
-
Beter loten Real-Atleti elkaar in de halve finale...3x in 4 jaar finale tussen Real en Atleti zit denk niemand op te wachten :')
-
heb het liefst real - juve en monaco - atl. Tegen Juve en Real maakt Monaco geen kans terwijl ik ze wel in de finale wil. Hopen op een stuntje van Monaco en een Griezmann die uit vorm is
-
Juventus - Monaco zou een mooie finale zijn, trouwens goed optreden van team Kuipers vanavond.
-
@Glennevire_NL leuk als halve finale en dan winst voor Atletiii
-
@maricja_NL mee eens. Idd ja Juve-Atleti lijkt me leuk.
-
@Glennevire_NL Daarvoor is het al buitenspel.
-
Mooie loting: Finale Juve-Real zou heel erg mooi zijn. Buffon die de CL zou kunnen winnen op het einde van de carrière. Of de eerste voor Zidane als trainer. Zou voor beide ploegen mooi zijn.