Europa League
-
@spectraaaaa_NL said in Europa League 2016/2017:
GODVERDOMME man. 30 jaar ouder geworden en 234356374534634932590 scheldwoorden verder maar Ajax staat er, de tyfus man ik sta nog strak van alle adrenaline. WZAWZDB
(2:1 """Gianni''': ik ga door het raam springen
(2:1 """Gianni''': ben bezopen' -
@Glennevire_NL oh Sportief dan
-
Mjah verwacht wel dat ze nu ook Jose 'antivoetbal' Mourinho ook zn plek zetten
-
@spectraaaaa_NL Echt he, man man man. Moet wel zeggen dat het eigenlijk allemaal kutgoals waren van Lyon. Niet echt overtuigende goals. Schone lijkt het niet meer te trekken trouwens en jammer dat de man die een van z'n beste seizoenen draait geschorst is.
-
Pff ajax maakt het weer veel te spannend.. nu is het alleen maar hopen...
-
@timeenennaam_NL en Wannes
-
Dit was echt een goed voetbaljaar (seizoen) voor Wannes inderdaad, ik mis hem
-
Nu mogen ze die prijs ook wel gewoon pakken!
-
Kaartje in de pocket, €930,00 via ViaGogo gisteren direct na het fluitsignaal aangeschaft.
Stockholm here i come!!
Wie gaan er nog meer?
-
Lol, op het Franse forum zitten ze er allemaal om te janken dat Ajax veelste agressief speelt. xD.
Mooie revanche voor het Zagreb schandaal in ieder geval -
@SIRclitjeslikker_NL gelul en gejank van ze. Ze begonnen zelf onwijs agressief....
-
@L.R.-van-kessel_NL haha Lorry ouwe HG-er van me.
-
@SIRclitjeslikker_NL Haha die Fransen waren echt veel te lomp de eerste helft. Wat betreft Veltman kan ik ze alleen maar gelijk geven, zodat hopelijk Tete eens komt...
-
@SIRclitjeslikker_NL lol alleen die 2 overtredingen van Viergever waren lomp, verder viel het allemaal wel mee.
-
@Suiz-Luárez_NL Meh Veltman was ook goed lomp. Die tweede van Viergever viel trouwens wel mee, gewoon te laat. Die eerste was idd even een koekje uitdelen #lol
-
@hap-slik-weg_NL Tsja, mijn frans is niet goed genoeg om daar in detail over met ze in discussie te gaan, maar ik zei ook al dat ze beter hockey kunnen gaan kijken en dat ze nog blij mochten zijn dat ze een vrij strikte scheids hadden.
-
@hap-slik-weg_NL
Veltman is niet zozeer lomp maar gewoon erg dom en opvallend. Het zijn geen overtredingen waar je als aanvaller een 2e x gaat nadenken zoals bij een Pepe ofzo maar meer van die ahhhh daar ga ik eens op af lopen en ga ik liggen als ik een arm voel -
@hap-slik-weg_NL Wie gaat er onder dit account schuil dan haha?
-
@L.R.-van-kessel_NL volgens mij kunnen we dat beter aan jou vragen
-
@L.R.-van-kessel_NL perverator, was wel laat in HG trouwens. Maar prima tijd nog met baksteen en Teun etc.