Kerstpakketten
-
Wat zit er bij jullie in de kerstpakketten dit jaar of indien je ondernemer bent/het in je takenpakket zit wat geef je je klanten dit jaar?
Sinds vorig jaar ben ik aan het grootste deel van mijn relaties bierpakketten van Beerwulf gaan schenken, dit werd zo goed ontvangen dat ik het weer ben gaan doen (en zelf het pakket heb samengesteld) zodat er een link met mijn onderneming terug te vinden is.
Bierpakket bestaat uit de volgende bieren :
Brand Up
Brand Imperator
Brand Gose
Brand Sylvester (houdbaarheidsdatum tot en met 31 december 2019)
Brand Oud Bruin
Brand IPA
Brand Dubbelbock
Breugem Heet & Stout
Grutte Pier Bock
De Molen Vuur & Vlam
Guinness Hop Lager 13
Guinness West Indies Porter
De Roos Rooie Fik
Steamwork Heroica Red Ale (houdbaarheidsdatum tot en met 25 december 2019)
Stanislaus Brewkovitch SambalBij
Troubadour Imperial Stout
Bliksem hemelvuur.Zoals te zien een hoop Brand en vuur dingen erbij, daar waar het bedrijf het woord Brand in de naam draagt en actief is in de bouwkundige brandpreventie.
Zelf verafschuw ik altijd de standaard 'Makropakketten' aangezien daar niks bijzonders in zit en onpersoonlijk is. Gelukkig krijg ik van mijn relaties over het algemeen wat luxure wijnen, champagne kazen en chocolade.
En van een aantal ook de mindere wijnen welke ik weer gebruik voor een gelegenheid van iemand waar ik minder mee heb.Dus wat krijgt de manager op OSM van zijn werkgever/relaties/...
-
Ik heb nog geen kerstpakket...
-
Ik ben een loonkabouter. Zit nog wel een lekker wijntje en prima kaasje in, maar verder allemaal troep waar ik niet op zit te wachten
-
Wij hebben morgen kerstborrel met het hele bedrijf in de oude tv studio s van Aalsmeer.
aan het eind krijgen we een kerstpakket, zat vorig jaar flesje Radler in, die gelijk maar weg gegooid.@L-R-van-kessel_NL
Steamwork Heroica Red Ale (houdbaarheidsdatum tot en met 25 december 2019) d
Dit ga je toch niet menen?
-
Goed doordrinken word het, overig bier is langer houdbaar. Maar ik moest en zou dat biertje in het pakket stoppen voor de relaties.
-
Mijn college en tevens zwager neemt vanavond mijn kerstpakket mee. (Is voor mij een beetje onmogelijk zonder auto.)
-
collega*
-
@L-R-van-kessel_NL
We mochten onze kerstpakket gisteren zelf samenstellen.
Heb een bierpakket van Gebrouwen door vrouwen genomen en 2 grote flessen Karmeliet bier.
-
Er zat heel veel eten en drinken en een monopoliespel in van alle vestigingen van de winkel in Nederland. :–)
-
Nou ja misschien niet allemaal, in ieder geval de 22 grootste ofzo.
-
Airpods Pro gekeregen
-
@MartijnFC_NL said in Kerstpakketten:
Airpods Pro gekeregen
Ik vraag mij altijd af wat Bluetoothstraling zo dicht bij je hoofd doet. Ik heb eens een korte internetresearch gedaan en ik kwam al gauw tot de conclusie dat er nooit echt onderzoek naar is gedaan, maar dat er geen reden is om aan te nemen dat het kwaad zou kunnen.
-
@Scheeftand_NL mijn oren zijn inmiddels 5 cm groter geworden.
-
This post is deleted!
-
Please enter a longer post.
-
This post is deleted!
-
Kerst voorbij, iedereen zijn flessen wijn weer op..volgend jaar weer een nieuw vergelijkend warenonderzoek.
Happy new year! -
We zijn weer in de tijd van de kerstpakketten aanbeland.
Wat geven jullie dit jaar weg of hebben jullie al ontvangen? Ik hoop voor een ieder van jullie dat een troosteloos Makro pakketje bespaard blijft.
Zoals ieder jaar traditiegetrouw geven wij weer bierpakketten weg, vorig jaar was het een Rotterdams bierpakket van de brouwer Trots.
Dit jaar heb ik gekozen voor bieren via biermomentje.nl , ik kwam bij hen terecht omdat zij Brassa en Amstel Bright leveren.
Hierdoor heb ik een lekker pakket samengesteld met wereldwijde bieren, deze worden vanaf vandaag aan circa 120 relaties uitgedeeld, dus de komende 2 weken wordt het een hoop slap ouwehoeren. Het biertje om nog even uit te lichten is : Oranjeboom bier, waarvan ik dacht dat het allang was uitgestorven maar blijkbaar in Australië nog altijd populair is.Wij hebben van leveranciers van ons inmiddels alweer de nodige flessen wijn & champagne ontvangen, een heerlijke taart en de nodige stukken kaas.
Al komt daar vast nog het één en ander bij de komende dagen.