Bundesliga
-
Go on
-
Check even Mönchengladbach - Hoffenheim op FOX of hier: http://www.vi.nl/video.htm
Waarom werd er een vrije trap in de zestien gegeven voor een overtreding in de 72e min??
-
@timeenennaam_NL #lol, snap je dat echt niet?
-
@hap-slik-weg_NL
Gewoon normale overtreding binnen de 16?En ja, ik heb zelf ook gevoetbald...
-
@timeenennaam_NL Ik vroeg mij ook al af waarom het een indirecte vrije trap was.
-
@timeenennaam_NL Hij speelt de bal, maar er is sprake van gevaarlijk spel. Dus een indirecte vrije trap.
-
@timeenennaam_NL wat manager zegt, gevaarlijk spel. Wat hier gebeurde levert normaal gesproken ook geen directe vrije schop op en daarom ook geen penal. Tenzij je het wil kwalificeren als het aanvallen van een speler, maar dat lijkt me ver gaan (hij probeert de bal te spelen en raakt dan toevallig die speler op z'n achterhoofd).
-
Nog niet echt eerder gezien volgens mij
-
@timeenennaam_NL Dat kan kloppen, omdat scheidsrechters vaak alleen maar naar de stip wijzen of niks doen.
-
Volgend weekend naar Koln-Dortmund!
-
@timeenennaam_NL said in Bundesliga 2016/2017:
Check even Mönchengladbach - Hoffenheim op FOX of hier: http://www.vi.nl/video.htm
Waarom werd er een vrije trap in de zestien gegeven voor een overtreding in de 72e min??
Dat weet @spectraaaaa_NL vast wel
-
@Bartje-Bergkamp_NL Omdat de desbetreffende scheidsrechter zo'n moraalridder is die voor elke scheet fluit
-
@spectraaaaa_NL
M.a.w. jij weet het ook niet -
@jeffreyelzinga_NL Modeste aan het werk zien, nice.
-
@Z-man_NL Enige die ik ook echt ken
-
@Z-man_NL Die is idd goed bezig, machien daar vanvoor!
-
Prachtig middagje in Keulen. Dortmund 1e helft oppermachtig maar niet kansrijk, 2e helft leek de 2-0 maar te vallen, gebeurt niet, uit het niets terwijl de Koln supporters al deden of ze kampioen waren geworden de deksel op de neus.
Prachtig sfeer.2 clubs nu gehad, standje qua sfeer.
1 FC.Koln
2. Werder BremenVolgende trip januari of februari, willen naar St. Pauli, maar anders zal het waarschijnlijk HSV, Wolfsburg of Leverkusen worden. Heb jij deze al gehad Rik?
-
@jeffreyelzinga_NL Nee, ben alleen nog in Dortmund, München en Gladbach geweest. Al is HSV wel een zekerheid voor sfeer. Die zijn uit ook altijd goed. Leverkusen is sowieso minder dan HSV qua sfeer, maar wel beter als Wolfsburg.