Bundesliga
-
@Bankai-Ichigo_NL Ze moeten gewoon weer met 4 verdedigers gaan spelen. Op rechts Coke, centraal Höwedes en Naldo (eventueel rouleren met Nastasic) en op links Kolasinac. Caicara kan er geen kut van, zo snel mogelijk verkopen en Baba in de winterstop gewoon terugsturen naar Chelsea. Maar ja, het probleem is nu dat alle spitsen geblesseerd zijn en we dus geen scorend vermogen hebben.
-
@DYLANNN-_NL koln is moeite waard. Al lag t maybe ook aan feit dat t derby was.
Al zongen ze meer hun haat naar ebe sand en schalke 04 toe. Mjah soit -
@jeffreyelzinga_NL Calimero's
-
Is Schalke het meest gehaat na Hoffenheim en Leipzig
-
@jeffreyelzinga_NL Köln en Schalke hebben nooit echt goed met elkaar om kunnen gaan. Waarom weet ik ook niet precies.
-
@Z-man_NL Sand
-
Wederom Duitsland geweest, nu Bochum, jammer dat het zo leeg was. Wel heerlijke pot. Leuk om Gert-Jan eens anders te zien coachen
-
-
thanks dit is wat we nodig hadden
-
Nummer 2 en 6 zijn gewoon promovendi :')Lekker hoor
-
@Glennevire_NL nou zit er bij Leipzig ook genoeg geld in de portemonnee
-
@maricja_NL maar geen gevestigde namen en toppers. Raadt je aan dit te lezen:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/703882/het-uitgekotste-wonder-van-rb-leipzig-100-miljoen-euro-in-3-jaar-aan-toptalent.htmlVan de 24 selectiespelers zijn er 16 onder de 25 jaar
Maar idd wel veel geld voor jonge talenten idd als Burke , Werner en Keita -
Bosz ontslagen.
-
@scheeftand_nl Heb het gelezen inderdaad! Terwijl hij nog zo goed was begonnen aan de competitie.
-
@thetransporter_nl said in Bundesliga:
@scheeftand_nl Heb het gelezen inderdaad! Terwijl hij nog zo goed was begonnen aan de competitie.
Zonde jammer en heel vreemd dat het zo mis is gegaan
-
De Bundesliga is voor mij toch één van de aantrekkelijkste competities ter wereld, zeker nu de hegemonie van Bayern wellicht wordt doorbroken. Daarom verrast het mij wel dat deze thread so dood oogt.
Ik als Borussia Dortmund-fan vond het jammer, dat Peter Bosz geen doorslaand succes is geworden, maar wellicht kan hij bij Bayer Leverkusen wel een leuk elftal voor de lange termijn samenstellen.
-
@bankai-ichigo_nl said in Bundesliga:
De Bundesliga is voor mij toch één van de aantrekkelijkste competities ter wereld, zeker nu de hegemonie van Bayern wellicht wordt doorbroken. Daarom verrast het mij wel dat deze thread so dood oogt.
Ik als Borussia Dortmund-fan vond het jammer, dat Peter Bosz geen doorslaand succes is geworden, maar wellicht kan hij bij Bayer Leverkusen wel een leuk elftal voor de lange termijn samenstellen.
Laat het ons hopen dat het voor een keer eens niet Bayern wordt.
Dortmund gun ik het zeker, maar een club als Gladbach zou pas echt mooi zijn.