• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

foutief transferbedrag

Hulp
    2
    5
    229
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      michaelhuybandt_NL Dutch Users last edited by

Hoi,

heb net een speler verkocht voor 3,4 M, maar heb enkel 3,3 M ontvangen. Mogelijks is deze bugg ontstaan toen ik deze speler, net na een afgewerkte training, op de transfermarkt aanbood.

Heeft er iemand een oplossing hiervoor?

![alt text](0a3e8f77-bc26-4e19-a1d4-e22d15f6da0a-image.png

mvg

ps: hoe kan je de matchexperience op je computer openen?

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @michaelhuybandt_NL last edited by

@michaelhuybandt_NL

Hoi,

Ik denk niet dat dit door een bug komt. Ik denk eerder dat je de scout weer op pad hebt gestuurd, spelers hebt laten trainen of iets anders gedaan hebt wat zo rond de 60K clubgeld kost.

Match Experience via de website speelt zich automatisch af bij de eerste keer inloggen na dat je wedstrijd gesimuleerd is. Helaas is het nog niet mogelijk om Match Experience voor een tweede keer af te spelen binnen een speelronde. Daarvoor zal je de cache van je browser moeten verwijderen. Wanneer je daarna weer na je clubslots gaat, wordt Match Experience weer automatisch gestart.

M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          michaelhuybandt_NL Dutch Users @FC Eddie_NL last edited by

@FC-Eddie_NL Vanaf de speler verkocht is tot het einde van de speeldag, heb ik geen handelingen verricht die geld kosten.

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • FC Eddie_NL
            FC Eddie_NL Moderator NL @michaelhuybandt_NL last edited by

@michaelhuybandt_NL

Het blijkt met het afronden van de bedragen te maken hebben. Bedragen worden standaard naar boven afgerond, tot 1 decimaal achter de komma. Alleen de clubkas laat nog twee decimalen achter de komma zien. Het daadwerkelijke bedrag dat je kreeg voor die speler was 3,311,262. Het bedrag via de 'transfers'-pagina laat dan ook 3,4 miljoen zien en de clubkas 3,31 miljoen.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • FC Eddie_NL
              FC Eddie_NL Moderator NL last edited by

Geen reactie verder, dus tijd om dit topic te sluiten.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1 / 1
              • First post
                Last post