Transfer bug?
-
Volgens mij is er momenteel een transferbug gaande.
Op dit moment worden er op 2 van mijn slots geen enkele speler meer verkocht door geen één manager, terwijl de transferlijsten vol staan met spelers die verkocht kunnen worden.
Wat verder ook opvalt, is dat wanneer je spelers koopt van de transferlijst, er geen vervangende spelers meer op komen (dit heb ik in ieder geval gezien op 1 van de 2 slots).
Ook veranderen de verkoop prijzen voor de spelers die te koop staan niet meer, terwijl 't normaal gesproken gebruikelijk is dat die prijs daalt elke keer dat de workers zijn langs geweest.Ik vermoed dus, op basis van die 3 dingen, dat er een transferbug speelt nu in osm.
Kunnen jullie dat natrekken/oplossen?
Mijn gegevens zijn:
Managernaam: jkwadraat
Slots: 1. Duitsland (2e), club Vfl Osnabrück
3. Engeland (2e), club Luton TownMijn 2e slot doet het wel gewoon, dus misschien dat dat slot via een andere server werkt?
Ik hoor graag van je.
Groetjes
-
@Jkwadraat_NL
Goedemorgen,Het klopt inderdaad dat er problemen zijn met de transfers. Sinds vanmorgen liggen de transferworkers op meerdere servers eruit. Op dit moment wordt er naar gekeken.
-
@Silvester-J_NL top, bedankt! ik zie dat het ondertussen weer gefixed is? Op beide slots lijkt alles 't nu sinds de laatste ronde weer te doen.
-
Aangezien de problemen inmiddels al zijn verholpen, is het tijd om dit topic te sluiten.