Corona
-
Kerken openen is sws niet zo'n sterke zet. Als je ergens de IC's mee vol laat lopen is het wel die kerken. Al die kerkkoren in Nederland zijn ook enorm getroffen met zo beetje ieder koor 4/5 overledene. Daarnaast nog vele ic of ziekenhuisopname. Voor de economie doet het ook niks. Open dan dingen die de economie stimuleren en waarvan de gemiddelde bezoeker niet 70+ is, want dat is natuurlijk waarom het zo hard op die koren heeft ingeslagen.
-
@L-R-van-kessel_NL
'Probeer maar eens objectief'. Lol, zegt de extreem rechtse mod die zijn argumentatie steevast opbouwt vanuit de basis dat iets pas een probleem is als hij er zelf last van ondervindt. -
where is the lie
-
Hier weer aan het werk in de groenvoorziening
-
Loophole, festivalletje organiseren en het een ''demonstratie'' noemen
-
@SIRclitjeslikker_NL als blijkt dat de demonstratie geen significante stijging heeft veroorzaakt is er geen enkele reden om nog langer vast te houden aan de 1.5 meter. Het zou echt compleet niet goed te praten zijn.
Ik zag trouwens dat ze in zwitserland over 4 dagen al evenementen toestaan tot max 300 mensen, 2 weken later is dat 1000 en terug naar het normale leven. De 1.5 meter hebben ze ook al overboord gegooid. Ondertussen zitten wij hier nog steeds aan max 30...
In duitsland zag ik ook alles vol en geen max.
-
het lijkt erop dat sircanlose gelijk heeft gehad al die tijd, veel sterkte allemaal
-
Inderdaad. Net als die manager die aan de groendienst werkt.
-
In de UK zijn ze overigens nog vrij panisch met zn allen wat ik zo hoor..Hier is het weer alsof het er nooit is geweest..
-
Thuiswerken, niet echt uit kunnen gaan, en aangepast fitnessen blijven wel ingrijpende veranderingen in een reguliere week voor mij.
Voor de rest kun je in je vrije tijd inderdaad wel weer een hoop doen gelukkig.
-
@SIRclitjeslikker_NL Same. Vooral het thuiswerken hakt erin. Is normaal toch 40 uur aan sociaal contact wat je nu slechts beperkt hebt via chatten/videobellen.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Corona:
iswerken, niet echt uit kunnen gaan, en aangepast fitnessen blijven wel ingrijpende veranderingen in een reguliere week voor mij.
Voor de rest kun je in je vrije tijd inderdaad wel weer een hoop doen gelukkig.Ja als je verplicht thuis moet werken van je werkgever lijkt mij dat vreselijk. Ik heb geen moment thuisgewerkt vanwege Corona. Voor mijn personeel was dat sowieso al geen optie aangezien zij het met der handen verdienen
Horeca is weer open, inmiddels alweer veelvuldig gebruik van gemaakt, nadeel is alleen de vakanties die niet doorgaan..
Je kan dus wel als je van je werkgever verplicht thuis moet werken een VrijMiBo organiseren aangezien dat wel mag
-
Ik ben blij dat ik een werkgever heb waar we voor Corona tijd niet 40 uur aanwezig hoefden te zijn. Ongeveer 2 dagen thuiswerken was altijd al mogelijk. En in Corona tijd niet verplicht thuis moesten zitten. Bij ons is het gewoon vrije keuze. Volledig thuis kan, volledig op kantoor kan, een combi daarvan is ook prima. De meesten kiezen voor dat laatste met ongeveer 1/2 dagen op kantoor. Een enkeling is thuis helemaal gek geworden van de kinderen die Bumba kijken en fulltime naar kantoor gevlucht. Een paar zitten volledig thuis.
-
Ik zal mijn kinderachtige managernaam maar niet aan een bedrijfsnaam linken, maar bij ons zitten er geloof ik c.a. 1.000 man op kantoor. Zo'n werkgever probeert hier toch wel heel correct mee om te gaan. Slecht voor de reputatie als daar de pleuris uitbreekt. Zit tot september nog thuis.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Corona:
Ik zal mijn kinderachtige managernaam maar niet aan een bedrijfsnaam linken, maar bij ons zitten er geloof ik c.a. 1.000 man op kantoor. Zo'n werkgever probeert hier toch wel heel correct mee om te gaan. Slecht voor de reputatie als daar de pleuris uitbreekt. Zit tot september nog thuis.
Kinderachtig? Geniaal! Je moet er maar opkomen.
Ik werk ook bij een bedrijf van die grootte en moet ook tot september thuiswerken. We werken toch niet bij hetzelfde bedrijf hè
(pensioenwereld) -
@bringdaruckus_NL said in Corona:
Ik ben blij dat ik een werkgever heb waar we voor Corona tijd niet 40 uur aanwezig hoefden te zijn. Ongeveer 2 dagen thuiswerken was altijd al mogelijk. En in Corona tijd niet verplicht thuis moesten zitten. Bij ons is het gewoon vrije keuze. Volledig thuis kan, volledig op kantoor kan, een combi daarvan is ook prima. De meesten kiezen voor dat laatste met ongeveer 1/2 dagen op kantoor. Een enkeling is thuis helemaal gek geworden van de kinderen die Bumba kijken en fulltime naar kantoor gevlucht. Een paar zitten volledig thuis.
Vet chill, zal in de toekomst bij veel bedrijven op die manier geregeld zijn. Ik vind het jammer, geniet juist van de sfeer op kantoor en merk dat ik daar veel meer van mij laat spreken dan wanneer ik vanuit huis werk.
-
@l0rdShishio_NL Dus jij hebt thuis ook een Zwitserleven gevoel?
-
@L-R-van-kessel_NL sowieso
-
Over paar dagen die lompe mondjeskapplicht. Heb afgelopen weekend dus maar een flinke shopsessie gedaan met de kids. Hoop dat de winkeliers weer snel in paniek raken en straks gaan schreeuwen dat dit geen goed idee was. Uiteraard hoop ik niet dat ze failliet ofzo gaan, heb afgelopen weekend genoeg geld laten rollen.
-
Ik heb afgelopen vrijdag ook een kleine shopsessie gehouden.
Mocht ik daarna nog iets nodig hebben, bestel ik het wel online of ga ik naar een andere plaats om te winkelen.