-
Hoi!
Ik heb op dit moment Arsenal in een vrienden competitie. Niemand heeft ervoor gekozen om Liverpool te zijn en daardoor zijn en aantal spelers van Liverpool een leuke toegevoegde waarde!
Ik heb op Trent Alexander Arnold geboden en meerdere keren is het bod afgewezen. Er staat dat Liverpool het maximale eruit wil halen als ik de notificatie krijg. Echter heb ik al 2 keer 28.7 miljoen geboden (maximale bedrag) en tot mijn grote verbazing krijg ik hem naar niet weg bij Liverpool.
Ik kan nu niet meer bieden dan 28.7 miljoen, betekend dit dat Liverpool hem helemaal niet verkoopt? ligt het aan mijn club? Moet ik het blijven proberen?
Gr. Tim
-
Hoi,
Wanneer heb je voor het laatst een bod geplaatst? Tijdens de voorbereiding zullen CPU-teams geen spelers verkopen, dus als je in die eerste vier dagen een bod plaatst, dan zal deze sowieso niet geaccepteerd worden. Als je na dat de eerste wedstrijd was gespeeld nog eens een bod voor maximale prijs hebt gedaan, dan vermoed ik dat Liverpool die speler niet wilt verkopen.
-
Hey, Ik heb meerdere keren maximaal geboden we zijn nu twee wedstrijden bezig. Is er dan geen mogelijkheid om hem los te weken bij Liverpool het blijft een computerteam
Gr. TIm
-
Alexander-Arnold is de beste jonge verdediger die Liverpool heeft. Wat betreft biedingen, handelen CPU-teams hetzelfde als echte managers zouden doen. Met de wetenschap dat het heel lastig is om een vergelijkbare jonge verdediger met 85+ ratings terug te kopen (daar zijn er namelijk niet heel veel van), is het vrij logisch dat Liverpool die speler niet wilt verkopen. Je zal dus voor andere opties moeten kiezen.