Transfers + (in)actieve managers
-
Hallo, Ik had even een vraagje.
Ik begrijp dat het bij osm zo werkt dat workers vaker langskomen als meerdere managers spelers op de transferlijst zetten.
Het probleem hierbij is dus alleen, dat als je toevallig in een competitie zit met veelal managers die totaal niet actief zijn op de transferlijst, je daarin als wél- actieve manager wordt benadeeld.
Mijn vraag is dan ook: kunnen de workers niet gewoon altijd spelers van de transferlijst plukken, of er nu veel managers of bij wijze van spreken 1 manager actief is op de transferlijst?
Dat lijkt me ergens dan wel zo eerlijk. Anders is de minderheid van actieve managers op de transferlijst de dupe van het feit dat de meerderheid in de competitie niet actief is met spelers verkopen.
Zo kun je anders nooit een goed sterk elftal bij elkaar sprokkelen.
Je bent anders als manager ook zo afhankelijk van wat andere managers doen in de competitie, en dat is dan ook wel weer hinderlijk en irritant.Is dat een idee?
lijkt mij wel zo fair..Graag reactie hierop.
Groetjes
-
Hoi,
De transfer engine komt altijd acht keer per dag langs en doet dan twee dingen:
- De prijs van de 'buitenlandse spelers' laten zakken.
- Spelers kopen.
Die eerste gebeurt altijd als de engine langs komt. De engine zal echter niet altijd spelers kopen. Het kan dus gebeuren dat er bij een transferronde geen enkele speler verkocht wordt. Dit geldt ook voor competities waarin zeer actief wordt gehandeld, alleen zal het hier minder vaak voorkomen, omdat er dus in zijn totaliteit meer spelers op de transferlijst staan. Of je nu in een competitie zit waarin zeer actief wordt gehandeld of de enige bent die spelers op de transferlijst heeft staan, je verkoopkansen blijft gelijk.