-
Ik ben moderator van een prive competitie en 1 van de managers is langer dan 72 uur inactief. Hoe kan ik hem kicken? ik zie geen icoontje om hem te ontslaan bij ranglijst/mangerlijst en ook moderator instellingen zie ik niets.
Danku
-
Hoi,
Via de managerlijst kan je de inactieve managers kicken. Wellicht zou het kunnen dat deze manager al wel drie dagen inactief is, maar dat het nog niet minimaal 72 uur geweest is. Dit wordt gemeten met het tijdstip dat die manager voor het laatst online was. Als iemand bijvoorbeeld voor het laatst online was op 23 april om 21:08 uur, dan is het ( vergeleken met het tijdstip dat ik dit bericht typ) nog geen 72 uur geweest dat die persoon niet online geweest zou zijn. Je zou deze manager dan nog niet kunnen kicken.
Via het managerprofiel van deze gebruiker, kan je bij 'Laatste Login' zien wanneer deze manager voor het laatst ingelogd is. Als dit tijdstip langer dan 72 uur is geweest, dan zien we graag full-screen screenshots van het profiel van die manager en je managerlijst, waarbij het dus duidelijk wordt dat deze manager al langer dan 72 uur niet online is geweest en je hem/haar niet kunt kicken.