Nieuw seizoen (moderator tools)
-
Goedemiddag,
Vanuit het werk spelen wij met collega's al een x-aantal seizoen een eigen competitie. Ik heb zojuist de volgende competitie ingesteld, maar nu zie ik dat mijn team opeens is veranderd. Ik had Heracles Almelo geselecteerd, maar dit is nu na het opslaan automatisch veranderd naar ADO den Haag.. ik kan dit helaas niet meer aanpassen.
Hoe kan ik dit nog oplossen voor de simulatie?
Alvast bedankt!
-
Goedendag,
ik had dit probleem een aantal weken geleden ook. Voor mij werd het team gereset door stafflid @Silvester-J_NL, maar dit betekende wel dat ik mijn bosscoins kwijt was omdat GB niet gelooft dat dit een bug is. Dat je het maar weet...
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/51225/bug-teams-kiezen
-
Bedankt voor je reactie! Oke.. dat is nogal bijzonder om wederom 144 bosscoins te moeten betalen.. terwijl wij beiden niks aan deze fout kunnen doen.. ik wacht even een reactie af van een staflid.. nogmaals dank!
-
@Tequila007_NL
Goedemiddag,Naar aanleiding van onderzoek lijkt er hier inderdaad wat te zijn misgegaan. We hebben het team voor het volgende seizoen kosteloos voor je aangepast naar Heracles Almelo.
-
Goedemiddag @Silvester-J_NL ,
Top! Geweldig en bedankt voor de snelle reactie.
-
@timeenennaam_NL said in Nieuw seizoen (moderator tools):
Goedendag,
ik had dit probleem een aantal weken geleden ook. Voor mij werd het team gereset door stafflid @Silvester-J_NL, maar dit betekende wel dat ik mijn bosscoins kwijt was omdat GB niet gelooft dat dit een bug is. Dat je het maar weet...
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/51225/bug-teams-kiezen
Het is niet voor niets dat we je topic destijds open hebben laten staan. Op dat moment was er vanwege de geringe tijd tot de league reset helaas geen tijd om er dieper in te kunnen duiken en tevens waren er toen nog geen vergelijkbare gevallen tot onze beschikking. 'Gelukkig' is er nu een manager die hetzelfde heeft ervaart, waardoor er opnieuw naar dit probleem gekeken kon worden.
Aangezien het er n.a.v. deze case op lijkt dat er inderdaad iets is gebeurt dat niet voor hoort te komen, hebben we de 144 BCs die je destijds extra hebt betaald gerefund.
-
@Tequila007_NL
Graag gedaan! Er zal tevens een poging worden gedaan om het te reproduceren om dit probleem op te kunnen lossen. Zou je ons daarom graag kunnen vertellen via welk platform je de instellingen hebt bevestigd, wanneer je dit hebt gedaan, welke stappen je precies hebt uitgevoerd en wanneer je tot de ontdekking kwam dat er een ander team stond ingesteld? -
@Silvester-J_NL said in Nieuw seizoen (moderator tools):
@Tequila007_NL
Graag gedaan! Er zal tevens een poging worden gedaan om het te reproduceren om dit probleem op te kunnen lossen. Zou je ons daarom graag kunnen vertellen via welk platform je de instellingen hebt bevestigd, wanneer je dit hebt gedaan, welke stappen je precies hebt uitgevoerd en wanneer je tot de ontdekking kwam dat er een ander team stond ingesteld?En deze vraag geldt uiteraard ook voor @timeenennaam_NL
-
@Silvester-J_NL
Dank voor de refund, dat is netjes.Datum optreden van de bug: 11-04-2020
Platform van instellen: Android OSM app (Samsung)
Tijd van instellen: rond 15:00Platform constateren van de bug: PC website
Tijd constateren bug: 18:50 -
@timeenennaam_NL
Graag gedaan en dank voor de info. Ik zal dit topic verder sluiten. Voor een vergelijkbare situatie mag een nieuw topic worden aangemaakt. -
Deze bug zou nu opgelost moeten zijn. Mocht dat toch niet het geval zijn, dan mag er een nieuw topic aangemaakt worden.