SKHF Café
-
Ik speel nog steeds, tweede elftal van de plaatselijke club
Meestal prima tijdens (rond 12.00) maar afgelopen zondag om 10.00 uit XD pijnlijk -
@dominicm_nl Dan ben je wel vroeg gestopt. Ze hebben ook de hele opzet veranderd vanaf de onder 13. Heb alvast even gespiekt waar ik over paar jaar heen mag rijden om 8 uur ochtends. Emmen, Kerkrade, Venlo. Hopelijk mag ik die ene uitwedstrijd naar Rotterdam ofzo rijden. Op die leeftijd gingen wij niet verder dan naar utrecht. De aanvangstijden hebben ze helaas dan weer niet veranderd. Maar oke, gelukkig is er verder geen enkel vrijwilligerswerk en eet ik rustig een uitsmijtertje in de kantine ipv dat ik zelf in de keuken van de club moet staan
-
Waar speel je dan Lieroy?
@bringdaruckus_NL
Wat jij zegt, wij speelde altijd in de westelijke helft van het land met uitschieters naar Zeeland of een enkele keer Friesland..Zondagochtend thuis 9.30 spelen, mooie tijd. Uitslapen is er al jaren niet meer bij en nu heb je nog wat aan je zondag. 3e helft begint om 11:30
-
Ik speel bij RKTVC
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Waar speel je dan Lieroy?
@bringdaruckus_NL
Wat jij zegt, wij speelde altijd in de westelijke helft van het land met uitschieters naar Zeeland of een enkele keer Friesland..Zondagochtend thuis 9.30 spelen, mooie tijd. Uitslapen is er al jaren niet meer bij en nu heb je nog wat aan je zondag. 3e helft begint om 11:30
vanaf de onder 15 was wel compleet landelijk als ik me kan herinneren. Vind het wel jammer. West was meer aansprekend in de zin van grote bvo's. Utrecht, Ajax, AZ. Nu is het Roda JC, FC Emmen, VVV etc. Wel begrijpelijk maar ook jammer
-
iemand leuke nachtclub in londen?
-
Convent Garden heb je gezellige zaken onder de grond zitten..Soho is denk ik niet geheel je ding..
@Kagchelland_NL
Jullie staan nu 1e van de 9 in de competitie? Kampioenschap binnen handbereik zo te zien..goed bezig.@bringdaruckus_NL
3e & 2e divisie toen der tijd bij mij niet..andere clubs uit de omgeving die erbij zaten waren : Alexandria 66, Spartaan 20, Spijkenisse, Barendrecht, Excelsior Maasluis, Olympia, AFC, Soccer Boys..Kwam natuurlijk omdat groot gedeelte BVO & hoog aangeschreven amateur clubs hier op een aardige dichtheid van elkaar zaten.
Uitzonderingen was dan Heerenveen noordelijk en RBC, Willem II als zuiderlijke clubs.. -
@l-r-van-kessel_nl nooit met zeeburgia in competitie gezeten? Wij zaten echt standaard met afc in competitie. Ik geloof dat ik echt elk jaar met ze in competitie zat. Weet echt niet meer hoevaak ik wel niet tegen ze heb gespeeld. Maar tegenwoordig hebben ze vanaf o13 eredivisie. Eerst was dat 1e divisie, in mijn tijd was dat nog topklasse.
Bij welke club zat je eigenlijk?
-
Wat Lorry zegt, in Covent Garden kun je wel los. Gelijk ff bij Flat Iron Steak eten, klantje van mij
-
Nee je kijkt naar het 3e elftal denk ik. Ik speel bij het 2e
-
@kagchelland_nl je had even moeten zeggen dat we moesten reserveren. Anderhalf uur wachttijd vandaag bij de ingang
-
@dominicm_nl Bij Flat Iron kun je niet reserveren kutje
-
Niet meer dat ik me kan herinneren..enkel de amateurclubs uit regio rijnmond die ik daar tegenkwam in verschillende jaren..
Zelf bij Overmaas & Rijsoord gezeten..Overmaas is op sterven na dood..Rijsoord was een 'enge' club..allemaal nat achter de ellebogen.
@Kagchelland_NL Dus geen kampioenschap dit jaar? Waarom heb je dan ook je profiel afgeschermd op voetbal.nl?
@DominicM_NL Was het het wachten waard? Anders bij een paki een heerlijke chicken/lamb Vindaloo/Tinadaloo nuttigen is ook niet vervelend, althans niet op het moment zelf..dag erna is een ander verhaal op het toilet.
-
@l-r-van-kessel_nl Hoe zet ik dat uit dan?
-
@l-r-van-kessel_nl we hebben niet gewacht natuurlijk
-
Via instellingen van de app (voetbal.nl app)
Zie alleen : Appie, Sven, Cedric, Jeffrey, Jordy, Mike, Sam, Najih,Jaime en Faruk ...en nog meer afgeschermde spelers en nog veel meer gastspelers..Zo te zien hebben jullie wel aardig wat monsteroverwinningen geboekt.
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Niet meer dat ik me kan herinneren..enkel de amateurclubs uit regio rijnmond die ik daar tegenkwam in verschillende jaren..
Zelf bij Overmaas & Rijsoord gezeten..Overmaas is op sterven na dood..Rijsoord was een 'enge' club..allemaal nat achter de ellebogen.
@Kagchelland_NL Dus geen kampioenschap dit jaar? Waarom heb je dan ook je profiel afgeschermd op voetbal.nl?
@DominicM_NL Was het het wachten waard? Anders bij een paki een heerlijke chicken/lamb Vindaloo/Tinadaloo nuttigen is ook niet vervelend, althans niet op het moment zelf..dag erna is een ander verhaal op het toilet.
Beiden clubs zeggen mij ook compleet niks. Spartaan 20 ook weleens tegen gespeeld, Alexandria 66 ook een zeldzame keer. De rest niet. AFC uit dat rijtje verbaast me dan weer een beetje.
Overmaas is een van de zovelen die bijna omvalt. Hier in Amsterdam, Fortius, Blauw Wit enzo.
Zeeburgia heeft ook echt gekke jaren gehad. Het hoofd jeugdopleidingen werd ervan beschuldigd moeders te neuken en vervolgens de kinderen in een hoger elftal te zetten. De voorzitter wilde toen van hem af, vond ook dat hij teveel invloed had en van de club teveel een handelshuis had gemaakt. Ieder jaar gingen 200 vd 600 jeugdspelers weer weg. Hij wilde er weer een echte vereniging van maken. Uiteindelijk is de voorzitter weggejaagd en zit de Hoofd Jeugdleiding er nog steeds. Op de plek van de voorzitter zit inmiddels een vrouw die CEO is geweest van grote bedrijven. Uiteindelijk is het allemaal wel beter geweest. Vroeger was het echt rotzooi, tegenstanders lachten echt om onze bouwval. Het was een soort de Kuip, nu is het meer Manchester City
-
Dat verhaal van die voorzitter ken ik ook, ach die moeders hadden het beste voor met hun kind en zijn oud genoeg om de gevolgen in te schatten.
Blauw Wit kan ik me ook nog wel iets van herinneren..We hadden ook nog een paar clubjes uit de regio Den Haag maar geen idee meer welke los van Ado zelf..
Ten tijden bij Rijsoord speelde we trouwens in Zeeland & Brabant, Limburg Gelderland..Vooral die ritten naar Zeeland waren drama.
-
@l-r-van-kessel_nl Ik geloof sws niet dat kinderen om die reden hoger geplaatst werden. Geloof best dat ie een paar moeders heeft gepakt hoor. Genoeg gewillige moeders die dat doen. Maar dit is meer jaloezie van ouders die er niet tegen konden dat hun kind in een laag elftal werden geplaatst of niet eens werden aangenomen.
Ik ben nooit in Zeeland geweest. Weet nu wel dat JVOZ daar nu goed is. Best interessante mooie club. Heeft ook alleen maar jeugd en puur gericht op opleiden. Verder in Nederland overal wel zo'n beetje geweest.
-
Iedereen hier nog een goed Pasen gehad, eieren gevonden en/of bevrucht?
Het was een weer niet normaal!