SKHF Café
-
categorieën -> crew forums
-
@Vjenne-Rulezz_NL
En waar zijn dan de crew fora?
Alles is weg (ja via crew profiel kan je nog bij het oude forum)... -
Loop zelf ook niet warm van het forum nog.
-
@Sam-08_NL said in SKHF'16 Café:
Je ziet, meen in mij te herinneren, enkel je eigen crewforum.
Volgens mij ook ja, dus je crewforum is echt een intern 'feestje' nu
-
@Bjorn2321_NL said in SKHF'16 Café:
@Vjenne-Rulezz_NL
En waar zijn dan de crew fora?
Alles is weg (ja via crew profiel kan je nog bij het oude forum)...Alles lijkt weg te zijn ja
-
@Vjenne-Rulezz_NL rip alle toto's en dergelijke.
-
@Sam-08_NL Sam hoezo ben jij NL?
-
Op zich is het wel moderner en is tenminste al niet meer zo klein.
Minpuntjes vind ik de aandacht dat er geschonken wordt door de opvallende kleuren van moderator/senoirstaff/.. Randinformatie mag nooit zo opvallen. De inhoud van de post moet duidelijkste zijn. Achtegrondkleur zorgt er ook voor dat het vermoeiend lezen is.
-
This post is deleted!
-
Zie nu ineens mijn crewforum, is pas net toegevoegd geloof ik. Wel kut dat je alleen nog op forum van je eigen crew kan.
-
@hap-slik-weg_NL said in SKHF'16 Café:
@Sam-08_NL Sam hoezo ben jij NL?
Nederland en België zijn volgens mij samengevoegd op 't nieuwe forum.
-
Waarom zijn de Engelse en Nederlandse samengevoegd
-
Engels is de centrale taal op deze forums. Iedereen van elke community kan daar op die forums komen om elkaar te kunnen helpen. Als je dat niet wilt kun je ze gewoon negeren en alleen op de NL forums posten.
-
@Jarno-Polfliet_NL said in SKHF'16 Café:
Zijn in principe niet samengevoegd. Staat los van elkaar. Iedere gebruiker ziet dat Engelstalig gedeelte.
-
@gna-gna-gna_NL Maar waarom staan deze dan bovenaan? Of is er ook mogelijkheid om zelf te kiezen welke forums je in je lijst wil?
-
@MartijnFC_NL Waarschijnlijk omdat die forums niet in een groep zitten maar losse forums zijn.
Volgens mij kun je bij instellingen als je op je avatar klikt je instellingen aanpassen wat je op je homepage wilt zien. -
Wat een kutupdate. Je ava instellen kan je ook wel verwijderen.
-
@Vertrigo_NL said in SKHF'16 Café:
@Vjenne-Rulezz_NL rip alle toto's en dergelijke.
Willen ze volgens mij via het forum "het spel" door laten lopen dat soort dingen.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/267/crew-interactie
-
@Sam-08_NL said in SKHF'16 Café:
@Jarno-Polfliet_NL said in SKHF'16 Café:
Zijn in principe niet samengevoegd. Staat los van elkaar. Iedere gebruiker ziet dat Engelstalig gedeelte.
Dit inderdaad, en je kunt zelf ook precies bepalen van welke subcategorie en/of topic je notificaties of meldingen wilt ontvangen. Hiermee kun je dus zelf aangeven dat je van Engelstalige categorieën niet op de hoogte gehouden wilt worden, waardoor je er dus verder weinig last van zult hebben.