SKHF Café
-
@Furrax_NL Ik zeg uploaden die hap!
Doerak op je linkerbil of?
-
Hahaha.
-
-
Tattoo nummer 7 dus.
-
-
Wil de andere 6 ook wel eens tonen hoor.
-
Was een gratis tattoo over kerst maar je moest een kersttrui aandoen.
-
@Furrax_NL Ik kan het toch in een OSM context plaatsen als ik zeg dat dit een eerbetoon aan IceQueen (Francis) is.
Show die andere 5 ook maar ben benieuwd
-
Grietje!
-
Zal straks de andere tonen. Kan vanuit Google foto's de foto's hierheen slepen. Na al die jaren is het me gelukt om foto's te uploaden.
-
Dry January is voorbij dus jullie mogen nu toch echt wel weer langskomen.
-
Al een jaartje geen alcohol meer gedronken.
-
@Furrax_NL Met welke achterliggende reden? Dieet, gezondheid, levensstijl?
Ik was afgelopen weekend in Trondheim daar was het buitensporig duur.
-
@Furrax_NL laat foto zien
-
Ik vergeet het altijd. Ik zal ze vanavond tonen.
-
@Furrax_NL Wel consequent in het altijd vergeten haha.
-
Klopt. Morgen!
-
@L-R-van-kessel_NL Hier maar eerst eens op antwoorden. Ik werkte 5/7 in de nacht en was dus dinsdag en woensdag nacht thuis. Ik sliep altijd in de ochtend na thuiskomst va, het werk behalve op de dinsdag omdat ik toch die nacht die kwam niet moest werken. Op het einde van die dag was ik dus al sinds maandagmiddag 15:00 wakker. Meestal dronk ik dan de disndagmiddag al 2 halve liters Jupiler en in de avond nog een paar en soms werd ik boos op mezelf en was ik woedend op iedereen. Ik ging sowieso meedoen aan 'Tournee Minerale' die de ganse maand februari is. Alleen heb ik het dus verlengd en is dus nogsteeds bezig. Al mis ik wel soms een biertje maargoed voorliopig lukt het zonder.
-
En nu eens de foto's van mijn tattoo's uploaden.
-
Deze is dus duidelijk. Ik wilde al tijdje een tattoo maar durfde de stap niet echt zetten omdat ik niet wist wat te verwachten. Me tante zei dan ik ga je nu brengen om een afspraak te maken en ik kon dus niet meer terug. Denk kwartier werk. Binnenkant rechterarm is dit. Gezet in september 2020.