SKHF Café
-
-
Gryan 4 president.
''Make OSM great again''
-
Waarom staat er Frits De Paggaman bij Bas?
-
@zal-ik-ooit-eerste-worden_NL said in SKHF'16 Café:
Gryan 4 president.
''Make OSM great again''
Jouw motto is geniaal
-
Ik hoop dat ik nu met een schone lei kan beginnen en kans maak om moderator te worden.
-
Ik denk dat je dat alleen hoopt.
-
hallo Man
-
@Dave-Jansen_NL said in SKHF'16 Café:
Dit forum begint steeds vetter te worden, ik kan hier wel aan wennen
ik niet
-
Opzich is het uiterlijk wel prima enzo, behalve witte tekst op blauwe achtergrond en de kansloze emoticons.
Alleen het opheffen van openbare crewfora is wel weer een duidelijk teken voor de oldskool managers dat ze niet meer meetellen.
-
Maar blijkbaar heeft gamebasics alle ontwikkelaars de deur uit gedaan. Verklaart wel waarom bugfixes en dergelijke zo vreselijk lang op zich laten wachten. Een forum van een ander bedrijf :')
-
Mag ik eerlijk zijn wat ik vind van dit forum?
-
@Vertrigo_NL Damn jij hebt er wel verstand van zeg
-
@pompompompompommop_NL waarschijnlijk meer verstand op dat gebied dan dat jij hebt forumpje in elkaar draaien is niet al te moeilijk
-
@Vertrigo_NL Waarschijnlijk wel inderdaad, ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt en verder ook totaal geen contact met mensen van GB zoals jij wel hebt.
-
@pompompompompommop_NL said in SKHF'16 Café:
@Vertrigo_NL Waarschijnlijk wel inderdaad, ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt en verder ook totaal geen contact met mensen van GB zoals jij wel hebt.
kansloos
-
@pompompompompommop_NL Dan lees je mijn zin ook niet goed. Ik zeg 'blijkbaar', daaruit kan je opmaken (wat jij dus niet hebt gedaan) dat ik dat concludeer. Of dat daadwerkelijk zo is, is de vraag
-
@Vertrigo_NL En ik concludeer op basis daarvan dat jij er weinig verstand van hebt en maar weer onzinnig op GB loopt te bashen hier.
Of denk je serieus dat er developers zijn die actief met het forum bezig waren in de laatste periode? Of dat bugfixes gedaan worden door mensen uit het designerteam?
-
het feit dat er hulp wordt gevraagd van buitenaf zegt in mijn ogen genoeg. En ja het is best negatief bedoeld. Het forum ging er beter op worden, moet jij mij wat meer uitleg geven over wat jullie met 'beter' bedoelen? Binnen dit en 2 jaar is deze game gedaan. Jullie gaan er op achteruit, maar dat telt niet meer, het is het geld dat telt. Ik moet hierbij ook nog een verklaring geven waaruit ik dit kan concluderen of dergelijke of ik heb een ban. Wel, ik denk dat jullie zelf ook wel kunnen zien en concluderen dat veel spelers zijn gestopt na de vorige update. Nu gaan jullie het forum helemaal omgooien (wat het nog slechter maakt) waardoor de actiefheid nog minder zal gaan. Er zijn redelijk wat mensen die geen zin of interesse meer hebben door jullie 'geweldige' update. Ik zeg het jullie maar als een 'waarschuwing'. Want later wordt de vraag gesteld waarom zoveel mensen zijn gestopt. Niet verbaasd zijn dat