SKHF Café
-
Word tijd dat ze die app is een goede update geven. Heb idee dat het nu veel anoniemer is dan voorheen. Forum invoegen in de app zou al iets unieks zijn. Maar ja daar zitten de verdiensten niet dus daar gaan ze dus 0 energie insteken. Enkel dingen als een extra trainer die 25 bc kost om te openen. En die zetten we dan als eerste zodat je die ook lekker per ongeluk kan openen en je weer 25 bc kwijt bent. En die optie voegt niks toe. Maar dat we als osm spelers wat meer contact hebben en rivaliteit tussen de crews. Duels wie speelt dat nog ? Als je hoog op de zogenaamde top.100 staat dan duurt het heel lang voordat je überhaupt een tegenstander vind. En ja is ook geen prioriteit omdat daar als GB geen geld is te halen. Al mogen ze voor mij wel is de bezem door die top 100 gooien. Crews met minder dan 5 managers delete na 7 dagen zoals dat vroeger ook was. Zo iedereen fijne middag nog
-
@iyo-aur-jeene-do_NL De roep om het forum in de app te laten bouwen hebben wij hier vanaf team NL al meermaals aangegeven maar zoals je zelf zegt is het niet rendabel genoeg om dat nu te doen.
De slinkse manier van de extra trainer ben ik ook met je eens. Vanuit marketing strategisch oogpunt zo geplaatst. Ik vind het mijne er van, maar wie ben ik.De ranking kan ik mij ook in vinden, zelf sta ik in de manager ranking top 100. Hier kom je inprincipe alleen in als je in een lege privé league speelt. Als je namelijk gelijkspeelt ben je zo 150 punten kwijt en draai je een negatief seizoen.
Laat staan als je het in een competitieve league probeert, dan kan je niet eens continu in de top 100 verblijven. -
Van die trainer totaal mee eens. Heb me al enkele keren vergist... Ook op OFM.
-
En we hebben trouwens al sinds vrijdag een nieuwe tattoo.
Deze keer op een plek waarvan ik dacht dat het veel meer pijn zou doen maar het is gewoon hetzelfde als de andere tattoo's