SKHF Café
-
Zat ooit op 2 forums van bekende crews en Furrax was nergens te bespeuren.
-
@Furrax_NL Allemaal mooie verhalen, ik kijk er naar uit!
Zat net even door de andere forums te scrollen, in spanje wordt het café nog wel druk bezocht.
In Nederland/Belgie is het helaas veel rustiger dan op de andere landen.
-
Zal zondag het verhaal droppen.
Ik zat regelmatig in het begin van de fora op de Engelse versie maar die lijkt ook deels uitgestorven?
-
@Furrax_NL Ja die is net zo inactief als dit gedeelte helaas.
-
Ik heb alleen een swatiska op mijn borst maar kan die niet delen helaas
-
@Jurgenklopt91_NL Vanwaar dat?
-
En tattoo nummer nummer 8 is een feit sinds vorige week donderdag. Echter heb ik me beetje mispakt en in de tuin gewerkt met voldoende schaduw en afdekking maar de zon heeft schade aangericht. Nu eerst genezen en dan misschien laten bij kleuren. PS: de tattoo is gezet door mijn persoonlijke keuze en heeft dus niks te maken met het verhaal rond de tattoo of naam. Staat daar compleet los van. Ik vind de combinatie mooi.
-
This post is deleted!
-
Zal straks kijken via de laptop.
-
Coldplay in diverse kleuren als dat de goede foto is? In Nederland mag er geen gekleurde inkt meer worden gebruikt.
Maar wel fan van Coldplay neem ik aan
-
Serieus? Lamlullen daar. Heb het eens gelezen ja maar hadden ze daar geen omweg voor?
Tattoo lijkt zo goed als genezen voor de buitenkant zeg maar. Vandaag ermee in water geweest 2 weken na het zetten. De P, L en de A zullen wat bijgekleurd moeten worden vanwege de zon. -
@Furrax_NL Van rood wist ik al dat er een kankerverwekkende stof in zit, die zit blijkbaar ook in de andere kleuren en is daarom verboden. Thuistatoeëerders gebruiken de kleuren nog wel. Al ben ik van mening dat je beter naar een pro kan gaan dan naar iemand thuis..
-
Ooh, dacht eigenlijk alle kleuren.
-
Iemand hier wel eens in Japan geweest en zo ja heb je nog tips?
-
@L-R-van-kessel_NL Daar mag ik helemaal niet komen joh
Nee serieus, kan je daar niet mee helpen kerel..
-
Ik wil daar wel eens naartoe maar duur...
-
Ben gisterenavond teruggekomen, maar wat een geweldig land is dat.
De bevolking daar is een voorbeeld voor de rest van de wereld. Extreem beschaafd, beleefd, netjes.
Heerlijk eten , je kan je lol op daar als je van eten houdt.Zelf zat ik in Osaka en ben naar Kyoto, Kobe en Nara gegaan. Zeer indrukwekkend.
-
Mijn lord, Furrax aka Gianni nog altijd hier? Lekker man
-
Die roest van tegenwoordig...
-
Tattoo nummer 9 is een feit. Was bij een dame in ander dorp nu. Was zonder afspraak dus enkel kleine tattoo mogelijk.