SKHF Café
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
De reden dat de staf mij een ban geeft is omdat ze iets tegen mij hebben, niet omdat de regels dat voorschrijven. Dit forum is hartstikke uitgestorven, niemand krijgt een ban. Ik ben de enige terwijl ik nooit iets verkeerds zeg. Dat is echt alleen omdat ze iets tegen mij hebben.
De reden dat je bans krijgt is omdat je vaak respectloos reageert naar andere mensen toe. Prima dat je niet in een god gelooft en prima dat je het raar vindt dat andere mensen dit wel doen, maar reageer dan gewoon op een normale manier zonder iemand te willen beledigen.
En je bent wellicht actief, maar de meeste van je posts zijn spamberichten (elke minuut roepen wat je aan het luisteren bent) of dus beledigingen naar andere gebruikers slingeren. Dat voegt in mij optiek weinig toe aan de activiteit op het forum.
Dus post gewoon op een normale en respectvolle manier.
-
oh ik had juist PVV gestemd vanwege het EU-standpunt bij de laatste verkiezingen
-
Ik kan een bibliotheek vullen met dingen die ik achterlijk vind.
Ik vind ook dat je het recht hebt om dat te benoemen.
Hopelijk leer je als je ouder wordt nog dat dat geen efficiënte manier is om mensen een andere invalshoek mee te geven en invloed op hun gedachtegang uit te oefenen.
-
Ik hou van negers
-
@fc-eddie_nl Negatieve aandacht is ook aandacht
-
Hey Smurrie.
-
Hey Fulrie
-
Legendz bestaat 1 jaar!!!
-
ken ze nog steeds niet
-
Ik ben een legende.
-
Waar is Henk nogwa
-
omg ben je back now bri
-
@furrax_nl nog even werken
-
Nieuwe accounts aanmaken is echt zo oud...
-
Kan ik het uitzetten dat ik word getagd met @ language-NL en meldingen ontvang. Net nog weer een of ander pools forum.
-
@bringdaruckus_nl
Gaat maar door idd