SKHF Café
-
@Yassin-Mansousri_NL man ik heb hele series gekeken tijdens mijn lessen.
-
-
@DominicM_NL ohjowww dit is zo lekker man. Ik heb hier nu zo zin in. Mijn lieve oma maakt ze weleens voor me. Ik sleep kilos aan bakspul altijd voor der mee ook uit de states hahaha.
-
-
@Scheeftand_NL ja.
Die nu verdwenen is. -
#bringbackdoerak
-
@Yassin-Mansousri_NL said in SKHF Café:
@Scheeftand_NL ja.
Die nu verdwenen is.Maar die is nu vervangen door een blanke man? Dat maakt het toch weer goed dan.
-
@Scheeftand_NL said in SKHF Café:
@Scheeftand_NL ja.
Die nu verdwenen is.Maar die is nu vervangen door een blanke man? Dat maakt het toch weer goed dan.
Welke was niet blank?
-
Hoevaak ik je reactie ook lees. Je bent zo dommig dat ik geen idee heb wat je zegt/vraagt.
-
Ga maar eens naar de poppetjes kijken van OSM.
Dan pas praten...... -
Waar heb jij over?
-
@Scheeftand_NL ja.
Welke was niet blank?
hij bedoelt denk ik dat de oude mascotte een bruinig tintje had
-
Waar heb jij over?
-
-
@M-A-N-O-_NL said in SKHF Café:
@Scheeftand_NL ja.
Welke was niet blank?
Geen idee wat ie bedoelt. Ik kan het nog honderd keer lezen maar de zin "Welke was niet blank?" kan ik geen chocola van maken hoor.
-
@Scheeftand_NL seks
-
@M-A-N-O-_NL said in SKHF Café:
@Scheeftand_NL ja.
Welke was niet blank?
Geen idee wat ie bedoelt. Ik kan het nog honderd keer lezen maar de zin "Welke was niet blank?" kan ik geen chocola van maken hoor.
hij bedoelt gewoon: welke mascotte was niet blank? hij vond de vorige OSM-mascotte er ook al blank uitzien. Maar jij wrs niet
-
Nee maar het gaat toch niet om de vorige mascottes? Het gaat om die man die nu op de inlogpagina van OSM staat. Dat is gelukkig een blanke man. In deze dramatijden van extreemlinkse correctheid ben ik blij een knuffel als mascotte door een blanke man vervangen te zien worden!
-
Het leeft niet echt meer op dit forum en dat is jammer. Laat ik daarom maar een verhaal vertellen, alsof het hier heel erg actief is.
Ik heb gisteren een kerstboom gehaald. Een hele mooie volle, die niet kaal is aan de bovenkant en niet te breed is.
Ik heb thuis direct na aankoop een centimeter of vijf van de stam afgezaagd, en hem vierentwintig uur lang buiten in het water gezet. Dan kan de boom zich volzuigen met vocht. Vanmiddag heb ik hem in een emmer water in de schuur gezet, zodat hij nog maar eens 24 uur zich kan volzuigen met vocht, maar vooral zodat hij kan wennen aan de temperatuur. Want dat schijnt ook belangrijk te zijn.
Nu haalt hij oud en nieuw zeker weten. Als het goed is...
Hebben jullie al een kerstboom in huis of vinden jullie het nog wat te vroeg?
-
@Scheeftand_NL er zitten ook niet giga veel mensen op het forum helaas.