SKHF Café
-
@Furrax_NL Waarom kom je nooit meer langs op ons forum?
-
Ja Sjan ga hun intern anders eens checken
-
Geen Sjannie meer op ons forum
-
#lol doei osm, het waren mooie jaren
-
@MartijnFC_NL Kutforum.
-
Oh. My. Fucking. God. Als OSM iets simpels van een forum nog verder verkracht dan dat het al was.... #lol#lol.
-
ewa boys ik snap er niks van
mijn god wat lelijk
terug naar het scrollen zou ik zeggen -
op mn osmprofiel staat gewoon 'zoveel duizend FP' en hierzo staat nu 2 FP (sinds het nieuwe forum dus) waarom zijn er nou twee tellingen
-
@joeyeekhout_NL dat past niet binnen Derworts beleid. Downgrades - of zoals hij het noemt, updates - worden nooit teruggedraaid, hoe slecht ze ook zijn
-
@joeyeekhout_NL said in SKHF'16 Café:
op mn osmprofiel staat gewoon 'zoveel duizend FP' en hierzo staat nu 2 FP (sinds het nieuwe forum dus) waarom zijn er nou twee tellingen
Omdat het forum is uitgegeven aan een externe firma. Staat met andere woorden los van OSM zelf.
-
@Suiz-Luárez_NL ja had ik eigenlijk kunnen weten, ik loop ook al een tijdje rond
wat is dit nouook dat 1x per 2 minuten, nouja zeg
-
@Suiz-Luárez_NL ja had ik eigenlijk kunnen weten, ik loop ook al een tijdje rond
wat is dit nouook dat 1x per 2 minuten, nouja zeg
Moeilijk he
-
@Sam-08_NL ja best wel
@ je andere antwoord
dus die ene telling staat dan ook gewoon soort van vast -
@joeyeekhout_NL Juist.
-
@Marcelientje_NL said in SKHF'16 Café:
@Riha_NL Pittig griepje vorige week. Was niet best. Gelukkig voel ik me nu beter!
pohh ja anders ik
-
@Sam-08_NL ja best wel
@ je andere antwoord
dus die ene telling staat dan ook gewoon soort van vastKlopt. Het oude forum bestaat voorlopig wel nog maar zal na verloop van tijd wel verdwijnen. Dus nu kun je daar nog posten waardoor die teller alsnog oploopt.
-
@Sam-08_NL hoe post ik daar dan, iedere x als ik naar de fora ga kom ik hier uit
-
-
@Sam-08_NL danku sam