SKHF Café
-
Oh jeeejjj
-
@Furrax_NL Nieuwe tafel kopen miss?
-
@maricja_NL De tafel van 8 vond ik altijd wel sterk.
-
Eid Mubarak!
-
Al een nieuwe tafel @Furrax_NL ?
-
Hij is nog zoekende, denk ik
-
@maricja_NL Ja die Belgen lopen wat meer in lockdown en met een verplicht mondkapje op is het misschien lastig de juiste tafel uitzoeken.
OF er was ook een uitverkoopweekend vergelijkbaar met de transfer deadlineday en waren alle tafels steeds uitverkocht als hij langs kwam -
@L-R-van-kessel_NL die belgen mogen slechts 30 minuten in een winkel zijn. Heb je net 3 tafels bekeken moet je er weer uit
-
Aan 30 minuten heb je echt niet genoeg. Uiteraard wel afhankelijk wat voor winkel het is en wat je zoekt, maar als je uitgebreid kleding aan het passen bent, zit je er snel aan.
Vraag me af of ze dan uit het pashokje zouden zetten als je op dat moment de 30 minuten bereikt hebt Don't think so eigg -
@maricja_NL Samen met mijn vriendin zijn wij wel bijna een keer de Hunkemoller uitgezet omdat we iets te lang in het pashokje bezig waren
-
Nee. Niks gevonden.
-
@L-R-van-kessel_NL Die pashokjes zijn ook bedoeld om kleding te passen hè
-
@maricja_NL said in SKHF Café:
Even vriendelijke als altijd, onze Sjan
Wauw, nogal zeg. Dank voor je geweldig vriendelijke antwoord
-
Lekker rustig hier
-
@dikketuur_NL Oase van rust heerlijk man!
@maricja_NL Nu wilde we dit afgelopen weekend in Groningen ook weer doen, bleef er de hele tijd een verkoopster bij..Althans bij de paskamers zodat ik niet in het afgesloten hokje kon haha.
-
Het is gedaan met de rust dan
@L-R-van-kessel_NL Miss wilde de verkoopster ook een rol van betekenis spelen voor jullie
-
@maricja_NL Had gemogen van mij, weet niet hoe mijn vriendin er tegenover had gestaan
-
Ik wou dat ik kon deelnemen aan uw toernooien
-
Gaan we nog mensen leuke dingen doen dit weekend?
-
@maricja_NL Hapje eten vanavond, morgen staat nog open..zondag zelf een balletje trappen.
Wat ga jij doen Maris?