SKHF Café
-
@meneer-speksnijder_nl Ja & Jacco en paar van zijn huidige crew. Denk dat ze allemaal van die crew komen.
-
@sirclitjeslikker_nl ik word er zelf ook zeer nostalgisch van. 5 (?) jaar geleden sinds beyond your imagination ofzo. Ik kan het me herinneren als de dag van gister natuurlijk
@Furrax_NL ik heb niet meer genoeg aan die app groep nee! En volgens mij zijn het allemaal mensen van the untouchables verder ja, maar lijkt mij wel weer lachen om met wat andere oude bekenden het contact weer op te pakken.
@maricja_NL haha ja ik wist niet hoe ik 'mijn generatie', maar ben altijd een aantal jonger geweest dus dat leek me het handigste woord.
-
@dominicm_nl
Die weet nu eindelijk van de hoed en de rand -
@jacco-de-jong_nl Ja klopt, toen hadden we het altijd over je high-school crush Saar.
-
@jacco-de-jong_nl The untouchables. Goeie ouwe tijd
-
@sirclitjeslikker_nl ik heb jullie denk ik recentelijker gesproken dan dat ik haar heb gesproken hahahahah. Mooie tijden wel nu ik erop terugkijk.
@Douwe-Kooistra_NL zeker, ook al was ik toen ik bij de untouchables joinde al niet meer de actiefste.
-
@jacco-de-jong_nl Op een gegeven die hele crew niet meer
-
@douwe-kooistra_nl ja true wel, alhoewel een aantal het nu weer beginnen op te pakken.
-
@jacco-de-jong_nl Precies Master Guido is weer actief. En nog wel een paar. Medard is nog altijd aan het spelen. Toch leuk om deze nog weer eens tegen te komen.
-
@douwe-kooistra_nl Wie is Medard?
-
@furrax_nl Medard Sonneville, zit bij Golden Glory.
Oud crew genootje van Untouchables. -
@douwe-kooistra_nl Kan me niet herinneren dat hij ook in die crew zat.
-
@furrax_nl Heeft er toch een tijdje in gezeten
-
@sirclitjeslikker_nl o god daar ook al
-
@douwe-kooistra_nl Master Guido zit bij mij in Rise Up crew. Uitstekende en aardige kerel
-
@fc-legend-kyrill_nl Klopt. Zeker aardige kerel. Vroeger ook hele gesprekken mee gehad.
-
Hoi!
-
Gegroet
-
Dag Yannick! ️