SKHF Café
-
This post is deleted!
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Iedereen hier nog een goed Pasen gehad, eieren gevonden en/of bevrucht?
Het was een weer niet normaal!
Eieren bevrucht???
-
Verbannen tot 16 mei! Wat een rust!
-
@furrax_nl Alweer?!!!!!!!!!
-
Hij verdient echt een award
-
Topscoorders titel op het gebied van FB's staat hij dit seizoen wel bovenaan.
Sterker nog, ik vraag me af of er andere managers zijn die een fb hebben gehad dit jaar..
-
@l-r-van-kessel_nl Ik had na 2.5 jaar geen ban plots wel een ban... Maarja, hier kan je niet zoveel verkeerd meer doen. Enkel Scheeftand maar die is al verkeerd op zichzelf.
-
het is mei en ik draag handschoenen wat is deze
-
Jij bent verkeerd.
-
@l-r-van-kessel_nl Vroeger ontving ik iedere maand wel een forumbannetje.
Dit blijft toch wel de prachtigste
"De volgende post op het forum van 06-03-2010 21:05:55: "When I first met you, my thoughts was a trip, you look so good, i'd suck on your daddy's dick"". -
@dominicm_nl ik ook. Van mij mag het weer 4 maanden niet regenen deze zomer
-
Mijn laatste ban was volgens mij de kanjerban.
-
Ik kan niet geloven dat sommigen dit nog steeds spelen. Zijn Jeffrey en die rare Belg die United support nog actief?
-
@beste-trainer-ooit-k_nl Nee. Die Belg zit in de cel voor de moord op Fred aka Niwre. Jeffrey? Die komt hier om te schelden dat wij levenloos zijn omdat we nog hier actief zijn.
Maar vanwaar ken ik je managernaam alweer? Noem eens een paar crews op van je. Ik ken je...
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
@beste-trainer-ooit-k_nl Nee. Die Belg zit in de cel voor de moord op Fred aka Niwre. Jeffrey? Die komt hier om te schelden dat wij levenloos zijn omdat we nog hier actief zijn.
Maar vanwaar ken ik je managernaam alweer? Noem eens een paar crews op van je. Ik ken je...
Ben je serieus over die Belg? Ik wist dat hij gestoord was , maar ik dacht nooit dat hij gek genoeg was voor een moord.
Ik ben een Liverpool fan net zoals jij en ik was abnormaal actief op de voetbal forum tussen 2011 en 2015. Vooral de premier league topic waar Jeffrey, die Belg en ik dagelijks discussieerden over domme shit. Verder was ik ook vrij actief in Formule 1 topics, game forum( vooral FIFA) en SKHF forum. Ik kan me niet herinneren dat ik in een bekende crew zat. Daarvan ken je me waarschijnlijk.
-
Juist. Nee, was grapje. Iedereen zat hier toen de oude forum nog bestond maar ging verdwijnen. Enkel Wannes bleef erop reageren. Hier nooit geweest. Fred heeft gewoon zijn account verwijderd.
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
Juist. Nee, was grapje. Iedereen zat hier toen de oude forum nog bestond maar ging verdwijnen. Enkel Wannes bleef erop reageren. Hier nooit geweest. Fred heeft gewoon zijn account verwijderd.
Ik schrok al. Ik zie toch een aantal oude bekenden van de oude forum op deze pagina. Veel meer dan ik had verwacht dus die exodus lijkt wel mee te vallen.
-
Toch veel verdwenen hoor. Ook geen crewforums meer. Is teveel serverruimte... Sommige creds hebben enkel nog een topic op een gezamelijk forum.
-
Lol, ik heb een ban gekregen omdat ik Turkije niet als Europees land beschouw. Orwelliaanse staff daar.
https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/38721/crew-battle-ranking-discussion-comments/38?page=2 -
Ja. Rare dingen daar. Een manager had een vraag gesteld. Was een Nederlandse manager. Eerst gaf ik hem een link op zijn vraag in het topic. Iets later vond ik meer uitleg en besloot hem een PM te sturen. Zijn probleem was opgelost. Toen zei ik in dat topic, probleem opgelost en mag dicht. Paramita sprak mij aan en zei dat dit verboden was. Zij is mod daar. Heb haar een PM gestuurd en zei dat ze maar kan oprotten. Ze halen alles uit de kast...