Films
-
@oceanfest_nl said in Films:
Vraagje, heeft iemand de gratis versie van Netflix met ondertitels. En dan bedoel ik niet popcorn. Deze videostreaming werkte echt perfect,maar ben hem helaas kwijt geraakt. iemand? G
Vraag gewoon tijdelijk de inloggegevens van een vriend en maak zelf een account aan en noem deze 'Kids'. Anders verwijs ik je door naar www.skeer.nl.
-
Nooit gesnapt waarom zichzelf respecterende filmliefhebbers Netflix hebben...
-
@timeenennaam_nl Idd. Bij mijn ouders thuis hebben we Netflix, maar man wat een beperkt aanbod.
-
@timeenennaam_nl said in Films:
Voor de kids... Vond een paar series wel leuk. Homeland en Last chance u
![alt text]http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/255/041/0f4.jpg(image url)
-
Ik kijk Netflix dan vooral ook voor series
-
Films op Netflix kijk ik niet, maar series daarentegen...
Heb Star Trek: TNG helemaal uitgezien.
En vorige week de twee seizoenen van Stranger Things bekeken. Top serie!Valt me trouwens op hoeveel jongen acteurs/actrices tevoorschijn gekomen zijn het afgelopen jaar.
De acteurs van 'Stranger Things' (Mike in de serie heeft ook een rol in de film 'It', en Eleven gaat in de opkomende Godzilla-vervolg spelen.), Jaeden Lieberher (Hoofdacteur in 'It' en deed het ook al goed in Midnight Special), maar Sophia Lillis uit 'It' en vooral ook Dafne Keen uit Logan blijven me bij.
Eerder was Pierce Gagnon al in meerdere films voorgekomen en hij is nu nog altijd maar 12 jaar (de kleine jongen uit Looper, Tomorrowland en de serie 'Extand', alsook in de nieuwe reeks van Twin Peaks)
Ik ben zeer benieuwd wat de toekomst voor deze jongelingen gaat brengen.
-
Lang geleden dat hier nog iemand reageerde. Maar moest het toch kwijt...
Ben vorige week geloof ik eindelijk aan Black Mirror begonnen en ik vind het een fantastische serie.
Maar damn!!! De laatste aflevering dat ik tot nu toe gezien heb is echt een meesterwerk! Uit seizoen 3: San Junipero.. Fantastisch gewoon!!! Ik kan het niet anders beschrijven.
-
@alfonzso_nl192 idd een meesterwerk, san junipero blijft ertussenuit springen voor mij maar die hele serie is een must see
-
@dominicm_nl ja sowieso! Ik ga zo meteen nog een aflevering of 2 zien. Kan ik morgen met S4 beginnen
-
Weetje: De Aflevering 'men against fire' S3E5 werd geregisseerd door een Belg, Jacob Verbruggen
-
'Rotten' gezien. Een zesdelige docu (of eigenlijk real crime misstanden) over ons voedsel. Natuurlijk extra interesse in E4 waar het gaat om de pluimvee industrie maar eigenlijk zijn ze allemaal erg boeiend.
Mijn conclusie zou zijn dat we als consumenten ons er al lang geleden bij neer hebben gelegd dat we opgelicht worden, dat we dat zelfs graag willen. Een flinke fles honing voor een prikkie (aangelengd met siroop), veel te goedkoop vlees en vis...het kan helemaal niet XD
@bringdaruckus_nl said in Films:
![alt text]http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/255/041/0f4.jpg(image url)
Last Chance U 2 vond ik een stuk minder dan 1 overigens.
-
@kagchelland_nl said in Films:
'Rotten' gezien. Een zesdelige docu (of eigenlijk real crime misstanden) over ons voedsel. Natuurlijk extra interesse in E4 waar het gaat om de pluimvee industrie maar eigenlijk zijn ze allemaal erg boeiend.
Mijn conclusie zou zijn dat we als consumenten ons er al lang geleden bij neer hebben gelegd dat we opgelicht worden, dat we dat zelfs graag willen. Een flinke fles honing voor een prikkie (aangelengd met siroop), veel te goedkoop vlees en vis...het kan helemaal niet XD
@bringdaruckus_nl said in Films:
Last Chance U 2 vond ik een stuk minder dan 1 overigens.
Die Buddy was wel erg nep ja. Ben het wel met je eens dat seizoen 1 beter was. Wel jammer dat die quarterback geen goeie universiteit meer kreeg. Veruit beste speler en probeerde ook echt het beste ervan te maken.
-
@dominicm_nl Ook absoluut mijn favoriet, komt zelfs in het rijtje top 5 episodes van alle series overall voor mij.
-
@bringdaruckus_nl Klopt ja, ook met een normale instelling. Mja misschien moet je dan ook geen vrouwen slaan
-
@kagchelland_nl said in Films:
@bringdaruckus_nl Klopt ja, ook met een normale instelling. Mja misschien moet je dan ook geen vrouwen slaan
Sommige vrouwen zijn ook gewoon idioot. Ze gaf zelf de eerste klap. Ja hij kon ook weglopen maar zij is ook niet totaal onschuldig.
-
@your_worst_nightmare_nl Bij mij wel top 1 Hoewel er wat recency bias bij kan zitten, want briljante afleveringen van andere series zijn alweer een tijdje geleden voor me
-
Daar heb ik iets te veel bizar goede episodes van GoT voor gezien :angel_tone3:
-
Leuk dat ik het hier een beetje heb kunnen herstarten
-
Wat is herstart?
-
Dit topic