Series
-
@bringdaruckus_NL al eens met Archer begonnen? Vind het zelf erg goed/grappig. Zijn nu 7 seizoenen, afleveringen zijn ongeveer 20 minuten.
-
Ik kijk elke maandag Celblok H en dinsdag Nieuwe buren joh Ik ken al die series niet die jullie noemen.
En natuurlijk kijk ik Spongebob!
-
#lol (opvullende tekst)
-
Komt vanzelf bovendien heeft het ook een positieve kant, als je eenmaal ouder bent geworden dan heb je een hoop tofs om te kijken.
-
@Your_Worst_Nightmare_NL 3 dagen geleden is serie Your Worst Nightmare toegevoegd op Netflix AL gezien?
-
@hap-slik-weg_NL
lol nee. ik heb echt een gruwelijke hekel aan anime man -
@Your_Worst_Nightmare_NL
als de serie dan niet al van netflix is gehaald -
@bringdaruckus_NL Anime?
-
@hap-slik-weg_NL
animatie bedoel ik. Eigenlijk kan ik alleen animatie gericht op kinderen waarderen. Tom en jerry shit.Southpark en Family guy vind ik ook gewoon te dom voor woorden
-
@Glennevire_NL Slechte series sla ik uiteraard graag over
-
Lataste aflevering van Black Sails nu geweest. Mooi einde zo
-
Morgen Archer season 8 #hype
-
walking dead tof einde
-
@j-club_NL Ik wacht nog even totdat het laatste seizoen op Netflix komt, best een prima serie tot dusver.
-
Ja eens kon er ook wel vrede mee hebben, verbaasde me alleen wel dat ze nog een beroemde piraat introduceren aan het einde terwijl de serie stopt.
-
prison break is back
-
@DominicM_NL Vraag me heel erg af of ik die wel moet gaan kijken...
-
@Kagchelland_NL Heb het nog niet gezien maar ik ga het sowieso een kans geven. Veel helden keren terug, dat vind ik wel tof
-
Gister begonnen met Legion. Het was zo'n vaag begin en chaotisch, maar 4 afleveringen later bedacht ik me dat er nog maar 3 uurtjes nachtrust over waren :') .
-
Ik vind het vooral knap dat elk seizoen beter wordt.