link-view direct te zien op het forum
-
ok, stel ik wil een link naar een site plaatsen waar ik een toto voor de crewcafe bijhoud
Ik weet dat ik al een link er naartoe kan plaatsen zoals dit:
TESTNu was mijn vraag eerder of er een manier of code is hier op het forum om het scherm van deze link rechstreeks op het forum te laten zien?
Zoals je kan zien is de link naar een 'mydrive'-page, dan zou het handig zijn om dit direct op het forum te laten zien, zodat de leden dit direct hier zouden kunnen zien.
Het beste voorbeeld wat ik bedoel vind je op de site van onze crew
Gio's Tributealvast bedankt!
-
Was moeilijk om uit te leggen voor mij hahha, ik hoop iemand begrijpt wat ik bedoel
-
Hoi,
Sorry, maar het is niet echt duidelijk wat je nu precies probeert te zeggen. Wil je dat de link wordt geplaatst zonder tekstvermelding, of dat je direct wordt doorverbonden?
-
http://giostribute.blogspot.com/
hier op de crewpage is het duidelijker wat ik bedoel.
Daar staat een scherm van mijn mydrive, als ik dan iets aanpas in mydrive dan zien ze dat zo rechstreeks op de siteIs dat ook hier mogelijk op het forum?
-
Dankjewel voor de toelichting. We zullen navraag doen bij Gamebasics of dit mogelijk is.
-
Hoi,
Excuses voor het lange wachten. Voor zover Gamebasics weet, is het niet mogelijk om dit live op het forum te zien veranderen. Je kan dus alleen de link naar jullie website plaatsen op het forum, of je zal elke keer een nieuwe afbeelding van de stand moeten maken en die op het forum plaatsen.
Je zou eventueel contact kunnen zoeken met de eigenaar van dit forum (NodeBB) en deze suggestie aan hun voordragen. Wellicht dat ze het interessant vinden om dit aan hun forum toe te voegen.