Verschillende scoutinformatie webbrowser en app
-
Goedemorgen moderators,
Ik heb mijn scout op pad gestuurd voor een reeds verkochte speler aan de engine. Ik heb de scoutingsopdracht via de webbrowser gegeven, maar tot mijn verbazing staat in de app dat ik geen competitie heb gekozen, terwijl ik dat wel heb (zie screenshots hieronder). In de browser staat het wel correct. Ook de browser via mijn telefoon geeft aan wat ik heb ingevoerd. Zal de scout met de juiste speler terugkomen?
Ik weet niet in hoeverre jullie hier iets mee kunnen en misschien is de bug al bekend, maar dan zouden jullie het ook eventueel aan Gamebasics doorgeven.Webbrowser:
App:
Met vriendelijke groet,
bas_douma -
Hoi,
Graag het bugtemplate zo volledig mogelijk invullen, zodat we dit kunnen melden aan Gamebasics.
-
1e screenshot is via browser (Google Chrome) vanuit zowel een PC als een Android telefoon
2e screenshot is vanuit de OSM app via een Android telefoonIs er verder nog informatie nodig @FC-Eddie_NL ?
-
Zou je nog de onderstaande informatie willen aanvullen?
- Om welk clubslot dit gaat
- Merk en type toestel
- Versie besturingssysteem
- Versie OSM app
-
- Clubslot 2 (S1) waar ik de CrewCup op speel
- Xiaomi Redmi 5 plus (worldwide edition)
- Android 8.0.0 OPM1.171019.019
- OSM app versie 3.4.55.1
-
Dank je wel voor de info. Ik zal dit doorgeven aan Gamebasics.
Ik weet niet of je scout al terug is, maar ik denk dat de scoutcriteria die je via de website hebt ingesteld, gehanteerd blijven en dat dit een weergavefout in de app is.
-
Hallo @FC-Eddie_NL ,
Hij kwam niet terug met de speler waar ik naar zocht, maar wel met spelers uit Frankrijk, dus het lijkt meer een weergavefout dan een instellingsfout.
Met vriendelijke groet,
bas_doumaPS: Het topic kan wat mij part gesloten worden.
-
Bug is nu bekend bij Gamebasics en er wordt aan gewerkt om dit op te lossen. Topic bij deze gesloten.
-
Dit probleem kon niet gereproduceerd worden. Was mogelijk slechts een tijdelijke glitch. Indien deze issue nog steeds speelt, mag er een nieuw topic aangemaakt worden met zoveel mogelijk informatie.