Competitie opgezet maar tranfers werken niet.
-
Geachte,
Ik heb een competitie opgezet die loopt al een tijdje nu heb ik een probleem ontdekt voor het nieuwe seizoen want ik kan geen transfers maken. Ik weet bijna geheel zeker dat ik transfer niet heb uitgezet dat doe ik nooit. Ik snap er compleet niets van en vind het echt zonde van mijn munten heb er al zo weinig.
Vrg
-
Hoi,
Ik zie dat het vorige seizoen op je eerste clubslot een competitie was waar transfers standaard niet mogelijk zijn. Als je dan je seizoen verlengt, worden de instellingen van het vorige seizoen automatisch overgenomen. Je moet dan zelf handmatig aanpassingen maken aan de instellingen. Omdat instellingen in een lopend seizoen niet worden aangepast, zul je nu zonder transfers moeten spelen, of eventueel na de eerste wedstrijd ontslag nemen en dan weer een nieuwe competitie opzetten.
Mocht je wel gaan doorspelen, vergeet dan niet om bij het instellen van het nieuwe seizoen de transfers weer aan te zetten.
-
Bedankt voor je reactie, dit is balen kost me dus 160 munten.
-
Zeer begrijpelijk, maar helaas is hier niets aan te doen. Bij deze sluit ik dan ook dit topic.