Ranglijst Bug
-
Managernaam: RZA1991
Managerslot: 1 + 2
Datum Bug: 25-8-2020 (Rond 20:15 na simulatie)
Team: Extremadura / Cafetaleros de Chiapas
Compettienummers: 4441620 / 4442064
Servers: Thierry
Apparaat: Android / Windows (Browser)
Beschrijving: Ranglijst klopt niet. In 1 competitie gaat het om mijn team die verkeerd staat en in de andere competitie is het een ander team die niet goed in de ranglijst staat. (Zie bijgevoegde screenshots) -
Managernaam: RZA1991
Managerslot: 1 + 2
Datum Bug: 25-8-2020 (Rond 20:15 na simulatie)
Team: Extremadura / Cafetaleros de Chiapas
Compettienummers: 4441620 / 4442064
Servers: Thierry
Apparaat: Android / Windows (Browser)
Beschrijving: Ranglijst klopt niet. In 1 competitie gaat het om mijn team die verkeerd staat en in de andere competitie is het een ander team die niet goed in de ranglijst staat. (Zie bijgevoegde screenshots)Hoi,
Dank je voor het invullen van het template. We zullen je melding doorgeven aan Gamebasics.
-
Hoi,
Dank je voor het invullen van het template. We zullen je melding doorgeven aan Gamebasics.
@FC-Eddie_NL De ranking klopt inmiddels weer. Maar heb ik na de laatste wedstrijd van vanavond ineens 500+ managerpunten (in de lopende competitie) minder dan gister.
op mijn 1e account. Terwijl ik vanavond ook mijn wedstrijd gewonnen heb. Erg vreemd.
-
@FC-Eddie_NL De ranking klopt inmiddels weer. Maar heb ik na de laatste wedstrijd van vanavond ineens 500+ managerpunten (in de lopende competitie) minder dan gister.
op mijn 1e account. Terwijl ik vanavond ook mijn wedstrijd gewonnen heb. Erg vreemd.
Bug is inderdaad opgelost. Ik zal even navraag doen naar de managerpunten.
-
Bug is inderdaad opgelost. Ik zal even navraag doen naar de managerpunten.
@FC-Eddie_NL Ook de managerpunten zijn opgelost na de laatstgespeeld wedstrijd. Bedankt voor de hulp!
-
@FC-Eddie_NL Ook de managerpunten zijn opgelost na de laatstgespeeld wedstrijd. Bedankt voor de hulp!
Goed om te horen! Dan sluit ik bij deze je topic.