Engelse groep
-
Hoi,
Ik wil de Engelse groep op het forum verlaten, maar dat kan niet. Waarom kan ik de Engelse groep niet verlaten?
Ik bedoel als ik me bij het forum voeg en de groep wil verlaten, kan ik het doen, maar het forum verdwijnt niet zoals de andere groep.
-
Ik wil ook de Engelse groep verlaten, maar dat kan ik niet
-
Je kan het Engelse forum niet definief weghalen omdat dat het officiële gedeelte van dit forum is. Iedereen die voor het eerst op dit forum komt, ongeacht het land waar ze vandaan komen, wordt automatisch in de Engelse groep geplaatst. Je kan deze groep wel verlaten, maar het enige wat dit doet is dat je geen toegang meer hebt om berichten te plaatsen op alle Engelse subcategorieën, Support-forum uitgezonderd.
Alle overige community-forums zijn speciaal gemaakt zodat mensen van deze landen in hun eigen taal met de overige gebruikers kunnen communiceren. Deze zullen dus wél onzichtbaar worden als je geen toegang hebt tot die specifieke groep.
Via de instellingen kan je wel de startpagina aangeven. Als je dan bijvoorbeeld 'Category: Nederlands Forum' aanklikt, dan zal je alleen het Nederlandse Forum en diens subcategorieën te zien krijgen. Klik rechtsboven op je avatar en daarna instellingen. De eerste optie is dan meteen de startpagina. Let er wel op, dat als je ooit weer het Engelse gedeelte wilt zien, dat je deze startpagina moet weghalen.
-
@FC-Eddie_NL Mijn vraag was alleen voor het Engelse forum. De andere forums die ik ken. Het Engelse forum is niet zoals de anderen. Bijvoorbeeld: als je het Nederlandse forum verlaat, kun je het forum niet meer zien. Is niet zichtbaar. Maar dit is niet voor Engels forum. Zelfs als je geen deel uitmaakt van de Engelse groep, kun je het zien.
-
En dat is dus ook precies wat ik uitlegde in mijn bericht. Na het verlaten van de Engelse groep blijft dit gedeelte zichtbaar, omdat dat het officiële gedeelte van dit forum is. Zonder het Engelse gedeelte is er geen forum. Wel kan je de startpagina aanpassen, zodat je bijvoorbeeld alleen het Nederlandse forumgedeelte te zien krijgt.
-
@FC-Eddie_NL Oké, bedankt voor het antwoord
-
Alsjeblieft. Dan sluit ik bij deze je topic.