Bug in mijn toernooi
-
Hallo,
Ik zit op dit moment in een Champions League toernooi met Ajax. Poulefase is net achter de rug en zit logischerwijs daardoor in de knock-out ronden. Mijn eerste tegenstander was RB Leipzig. Na eergisteren (9-10) de uitwedstrijd met 0-1 te hebben gewonnen, won ik gister (10-10) de thuiswedstrijd met 2-1. Heb die wedstrijd gekeken in het stadion. Toen ik vervolgens doorklikte, stond er echter een bericht dat ik helaas uitgeschakeld was in het toernooi? Als ik nu bij de resultaten kijk staat er bij alle wedstrijden 0-0, dus ik denk dat dit een bug is. Wel een vervelende bug, want ik weet nu A) niet of ik nog mee mag doen en B) niet tegen wie ik ben geloot en of ik eerst uit of thuis speel. Alle andere features (trainen/transfers) etc. doen het nog wel. Iemand die me hierbij kan helpen? Mijn accountnaam is Pedika en ik zit in deze league met mijn tweede managerslot. Hoor graag!
Patrick
-
Hoi,
Speelt dit probleem nog steeds? Zo ja, heb je al geprobeerd om de cookies en cache te verwijderen of de OSM-app te verwijderen en weer opnieuw te installeren?
-
Geen reactie verder, dus we gaan er vanuit dat het probleem al opgelost is. Topic bij deze gesloten.