• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Ook geen voorbereiding

Hulp
    2
    2
    138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Gore_John_NL
      Gore_John_NL Dutch Users last edited by

Vandaag is mijn competitie (die ik al meer dan 50 seizoenen na elkaar laat lopen) ineens ook gestart zonder voorbereidingsdagen... dit is nog nooit eerder gebeurd..
      Gedurende de dag stond er de hele tijd aangegeven dat er een match gespeeld werd. Omdat dit zo gek leek, heb ik hier geen aandacht aan besteed.
      Nu blijkt de eerste wedstrijd toch al gespeeld te zijn (zonder enige voorbereiding te hebben gehad).

Kan dit nog gecorrigeerd worden?

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @Gore_John_NL last edited by

@Gore_John_NL

Hoi,

Helaas niet. Wanneer een competitie eenmaal begonnen is kunnen er geen wijzigingen meer aan gemaakt worden. Wanneer je je volgende seizoen gaat instellen, controleer dan even bij de geavanceerde instellingen of de vier voorbereidingsdagen zijn aangevinkt. Is dat zo, maak dan een fullscreen screenshot (url en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn) van deze instellingen. Mocht je competitie dan weer geen voorbereidingsdagen hebben, dan heb je bewijs dat er weldegelijk voorbereidingsdagen hadden moeten zijn en kun je het melden als een bug door ook het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1 / 1
        • First post
          Last post