• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Vraag mbt manager punten tijdens competitie

Hulp
    2
    2
    122
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Nick Somers_NL
      Nick Somers_NL Dutch Users last edited by Nick Somers_NL

Goede avond,

Ik ben sinds vandaag ook aangemeld op jullie forum.
      Ik heb de zoek functie gebruikt maar niets kunnen vinden wat m’n vraag beantwoord.
      Hoe kan het dat een manager tijdelijk meer punten heeft dan dat ik heb ondanks we beide een doelstelling van plek 16 hebben? Ik sta op de eerste plek en hij 3e, ik de 4 topscorers van de competitie bezit en de hoogste selectiewaarde heb.

Ik probeer de 10000 manager punten te verdienen dit seizoen en vraag me dit nu al een paar rondes af.

Alvast bedankt.

Gr. Nick

alt text

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @Nick Somers_NL last edited by FC Eddie_NL

@Nick-Somers_NL

Hoi,

Welkom op het OSM-forum 🙂

Wat betreft je vraag: er zijn verschillende factoren die bepalen hoeveel managerpunten je per wedstrijd erbij krijgt. Uiteraard levert een gewonnen wedstrijd het meeste op, maar binnen dit kader zijn er nog heel veel bepalende factoren. Speel je bijvoorbeeld tegen een menselijke tegenstander, dan zal je iets meer managerpunten krijgen dan tegen een computergestuurde tegenstander. Verder komen in de beker zal je ook wat extra managerpunten opleveren. De precieze berekening van de managerpunten is niet bekend.

Dus zelfs als jij eerste staat en de manager van Sheffield derde, terwijl jullie allebei DS 16 hebben, kan hij alsnog meer managerpunten als jou hebben.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1 / 1
        • First post
          Last post