Topspelers bij keukenkampioendivisieclubs
-
Hoe is het mogelijk dat clubs als NAC topspelers kan aantrekken als Dyballa, Memphis, Messi; De Bruyne; Lukaku enzo. Dit riekt heel erg sterk naar competitievervalsing!!. Financieel gezien kan dit nooit en het is erg onsportief naar managers die met de normale spelers de competitie aangaan. Ik hoop gauw dat er een soort financieel budget komt, of een andere regel (max. 1 z'on speler) die dit soort toestanden voorkomt. Er is namelijk zo geen moer meer aan. En ik overweeg echt om met OSM te stoppen als hier niets aan gedaan wordt.
-
Hoi,
Ja hoor, zelfs in de minder grotere competities is het mogelijk om goede spelers in je team te krijgen. Bijvoorbeeld door spelers steeds voor de maximum waarde te verkopen en met dat geld weer nieuwe, betere spelers aan te schaffen. Een andere manier is om het te kort aan clubgeld aan te vullen met Bosscoins.
Overigens begrijp ik je probleem niet zo goed, want jij hebt zelf De Gea in je team zitten. Dat is ook wel een goede speler toch? Dus zet je beste beentje voor en blijf spelers verkopen om met dat geld nieuwe spelers aan te schaffen.