Forumposts
-
Is de indeling van je geplaatste forumposts in je profiel veranderd? Beetje onoverzichtelijk. Groetjes.
-
@furrax_nl
Hoi Gianni,
Er is recent een update voor dit forum geweest, dus het zou kunnen dat er hier wat dingetjes veranderd zijn. Als ik even op je forumprofiel kijk zie ik eerst een aantal van je 'beste berichten', wat waarschijnlijk je berichten met de meeste upvotes zijn. Daaronder komen dan je meest recente berichten.
-
@fc-eddie_nl Ik weet niet of het hier wat mee te maken heeft, maar ik krijg geen nieuwe pf ingesteld op het forum. Normaal neemt die automatisch de ava over die ik op OSM in stel, maar nu niet.
-
Heb je al geprobeerd om even uit te loggen op het forum, daarna ook even uitloggen op je OSM-account en dan weer inloggen. Wellicht dat je nieuwe profielfoto dan wel goed wordt getoond op het forum.
-
@fc-eddie_nl Eens proberen
-
@fc-eddie_nl Werkt! Bedankt voor de tip
-
@fc-eddie_nl said in Forumposts:
@furrax_nl
Hoi Gianni,
Er is recent een update voor dit forum geweest, dus het zou kunnen dat er hier wat dingetjes veranderd zijn. Als ik even op je forumprofiel kijk zie ik eerst een aantal van je 'beste berichten', wat waarschijnlijk je berichten met de meeste upvotes zijn. Daaronder komen dan je meest recente berichten.
@Furrax_NL
Wanneer je op je eigen profiel op de 3 puntjes klikt en daarna op "Posts" dan kun je nog steeds je meest recente posts op de oude manier terugzien. Deze pagina geeft standaard de 20 meest recente posts per pagina weer en je kunt terugbladeren tot je eerste posts op het forum. -
Mooi dat het gelukt is
In het vervolg wel graag een eigen topic aanmaken zodat elk topic een beetje overzichtelijk blijft. Mocht je vraag/probleem overeenkomen met een vraag/probleem die al gesteld is, dan mag je deze uiteraard in hetzelfde topic plaatsen.
-
@dikketuur_nl Open eens je eigen topic!
-
@fc-eddie_nl Goed gezegd Erwin!
-
@silvester-j_nl Thanks!
-
Nu dit verder wel duidelijk is, zal ik dit topic sluiten.