Ads - werken niet altijd
-
Ik vraag me af waarom Ads (popup-reclames) niet altijd werken?
Mijn ervaring is dat er soms perioden zijn dat ze maar moeilijk openen (je ziet aan de draaiende bal dat ie bezig is maar komt dan soms niet te voorschijn).
Het lijkt erop dat sommige Ads beter werken dan andere Ads.Is dit bekend?
Of ligt het aan mijn toestel? -
Hoi,
Er lijken inderdaad wat problemen te zijn met de filmpjes. Op welk(e) platform(en) ervaar je dit probleem? (webversie, Android-app, iOS-app)
-
@fc-eddie_nl Dat is op mijn telefoon, Android 8.0.0 (EMUI version)
Op mijn desktopcomputer (mac os X, Firefox), heeft het nog nooit gewerkt. Misschien komt dat door een instelling.
-
Het blijkt dat er op Android een kleine vertraging zit tussen de gebruiker en de aanbieder van de filmpjes. Het kan dus gebeuren dat de aanbieder nog geen nieuw filmpje heeft klaarstaan, waardoor jij naar die eindeloos ronddraaiende bal blijft staren. Dit kan je verhelpen door even een aantal seconden te wachten voordat je het volgende filmpje gaat bekijken, of door naar een andere pagina te gaan en het filmpje vanaf daar opnieuw af proberen te spelen.
Wat betreft de filmpjes op je computer: waarschijnlijk gebruik je dan een ad-blocker. Deze zal je moeten uitzetten zodat het filmpje geladen kan worden. Anders worden de filmpjes geblokkeerd door de ad-blocker.
-
Zou je nog de versie van de OSM-app die je geïnstalleerd hebt willen doorgeven? Dan kan er wat gerichter gezocht worden of er niet een groter probleem aanwezig is.
-
@fc-eddie_nl OSM version 3.5.13
-
Dank je wel. Ik heb je melding doorgegeven aan Gamebasics.
-
Het is een best complex probleem die waarschijnlijk niet heel makkelijk opgelost gaat worden. Zou je even willen proberen om een minuut te wachten met het bekijken van het volgende filmpje en het ons laten weten of dan het filmpje wel meteen afgespeeld wordt?
-
Op dit moment zal je even een minuut moeten wachten voordat je het volgende filmpje gaat bekijken en dan zal de nieuwe video afgespeeld worden. Aangezien dit verder om technische redenen gaat en geen bug is, zal ik het topic sluiten.