winnerscup
-
wanneer begint de winnerscup eindelijk??? mijn seizoen in duitsland is al 4 dagen voorbij ( waar ik 2de was ge-eindigd met bayer leverkusen).....
Heb het ticket geaccepteerd maar sta al 4 dagen in de wachtrij omdat ze nog steeds leden aan het verzamelen zijn ( wil gewoon verder spelen)
mvg, coach juri
-
Hoi,
Over het algemeen zijn binnen 24 uur alle leden wel verzameld. Zou je een screenshot van de carrièrepagina willen posten?
-
This post is deleted! -
het lukt niet met het screenshot, hoe kan ik dat anders proberen?
-
Je kan dan het beste je screenshot even uploaden via een uploadsite zoals Lightshot https://prnt.sc/
Nadat de afbeelding geüpload is hoef je alleen maar de link die je te zien krijgt te kopiëren en te plakken. -
@fc-eddie_nl ....bedoel het screenshot zelf maken lukt niet
hoe doe ik dat? ben niet echt een kei met computers
-
Als het goed is zit er een knopje op je toetsenbord met de naam Prt Sc. Hiermee maak je een screenshot van wat er op je scherm staat. Deze wordt vervolgens op de harde schijf opgeslagen (vaak onder het mapje 'schermafbeeldingen'. Daarna upload je hem rechtstreeks op het forum, of als de afbeelding te groot is kan je hem uploaden via externe uploadsites.
-
@fc-eddie_nl ......
heb alles geprobeerd maar ik zie nergens de screenshot terug in welke map dan ook......zelfs geprobeerd met prtsc+ de fn knop..
ben er nu wel klaar mee eigenlijk.....kunnen jullie mij niet resetten of zo? of wat anders?
de andere manager slots doen het wel gewoon -
Zou je dan in ieder geval even kunnen aangeven om welk clubslot het gaat.
-
@fc-eddie_nl ...zekers!
clubslot nr 3 winnerscup ( er staat nu 'leden verzamelen')....
ticket gekregen door 2de te worden in bundesliga met bayer leverkusen
-
Dank je. Ik heb je melding doorgegeven aan Gamebasics.
-
Je slot is vrijgemaakt en het ticket zal weer een aantal dagen geldig zijn om opnieuw te kunnen claimen. Hopelijk dat je Winners Cup nu wel van start gaat. Laat even weten of dit ook het geval is of niet.
-
-
@fc-eddie_nl .....ticket werkt!!! thnx!
-
Goed om te horen! Dan sluit ik bij deze je topic.