Wat gebeurt er na een gespeeld seizoen met mijn uitgegeven geld?
-
Hallo Its_Cotrah hier, ik heb inmiddels al tegen de 30 euro uit geven aan osm.. alleen mijn vraag is wat gebeurt er na een gespeeld seizoen? Krijg ik daar voor iets terug? krijg ik allemaal coins of ben ik leterlijk alles kwijt?
-
Hoi,
Welkom op OSM en dit forum.
Aan het einde van het seizoen krijg je het volgende:- een x aantal managerpunten op basis van je prestaties (dit voor de managerpunten ranglijst)
- een x aantal Bosscoins op basis van je prestaties (deze moet je zelf claimen via een pop-up die na de laatste wedstrijd verschijnt)
- een x aantal manager medailles op basis van je prestaties (dit voor de manager medailles ranglijst)
- bekers voor in je prijzenkast (er zijn in totaal drie bekers te bemachtigen: één voor je doelstelling, één als je kampioen bent geworden en eentje als je de beker hebt gewonnen)
Al het clubgeld en de aangekochte spelers raak je kwijt. Dit omdat OSM een 'één-seizoen-spel' is. Nadat de laatste wedstrijd is gespeeld heb je nog 24 uur de tijd om de eindstand en dergelijke te bekijken voordat de competitie 'gereset' wordt. Daarna kun je aan de slag gaan bij een nieuwe club. Er is hier één uitzondering op: de Winners Cup.
In de Winners Cup behoudt je het team en je clubgeld en kun je nog een seizoen met je team spelen. Meer informatie over deze feature lees je in dit topic.
-
Geen reactie verder, dus ik ga ervan uit dat dit verder duidelijk is. Topic bij deze gesloten.