Cheatersmelding met spoed behandelen?
-
Hoi,
Misschien is dit niet het juiste plek om dit te vragen, maar ik probeer het toch maar even.
Ik heb vanuit een van mijn actieve competities een cheatersmelding gedaan, maar over 3 dagen is de betreffende competitie afgelopen. Degene die ik heb gemeld streeft af op een onterechte kampioenschap, want ik heb geconstateerd dat er in mijn competitie niet een maar wellicht meerdere accounts tot een gebruiker behoren. Daar ben ik ondertussen heilig van overtuigd.
Ik heb al een nare ervaring in het verleden gehad dat niet elke melding binnen 72 uur wordt behandeld maar soms wel weken kan duren. Tot mijn ongenoegen voor het onrechte wat er voor eerlijke mensen wordt aangedaan ten koste van punten en betalende gebruikers.
Is het mogelijk dat deze melding met spoed behandeld kan worden aub? Ik moet binnen deze 3 dagen ook nog eens tegen deze cheater voor het kampioenschap, wat dus extra belangrijk is.
Alvast bedankt.
Gr. -
Hoi,
De Support Staff probeert zoveel mogelijk alle cheatmeldingen binnen 72 uur te behandelen. Houd wel in het achterhoofd dat de Support Staff-leden gewoon managers op OSM zijn, net zoals jij. Zij doen dit dus in hun eigen vrije tijd. Als we nu managers voorrang gaan verlenen omdat de competitie bijna afgelopen is, dan gaat iedereen dit vragen. Wanneer je de melding definitief hebt gemaakt, dan zal je dus net als ieder ander geduld moeten hebben totdat je melding behandeld is, hoe vervelend dat soms ook kan zijn.