Beschikbare competities
-
Hallo.
Waar ik een beetje tegenaan loop is het volgende.
Het gebeurd mij vaker dat ik na het einde van een seizoen een nieuwe competitie wil starten, maar dat dat niet mogelijk is omdat er geen nieuwe competitie beschikbaar is voor dat land (met de voltallige 4 voorbereidingsdagen).
Dit is voor mij nu het geval, omdat ik graag in belgie wil gaan beginnen en nog dit weekend wil profiteren van het weekendevent.
Wat ik dan een beetje suf en raar vind, is dat, ook in het geval van een competitie als belgie, er soms dagen zijn dat osm 3 tot 4 verschillende competities aanmaakt, en vervolgens een paar dagen er geen één aanmaakt.
Waarom is dit? Kan dit niet beter verdeeld/uitgespreid worden over meerdere dagen? Zodat er iig op elke dag op zn minst 1 competitie start in Belgie? Ik vind het nu een beetje irritant om te moeten wachten tot osm een competitie aanmaakt, en een competitie zelf aanmaken is erg duur en onaantrekkelijk, vind ik, voor +/- 350 bosscoins.
En ik vind het ook behoorlijk frustrerend dus dat er dagen zijn dat er talloze competities worden aangemaakt, en andere dagen geen.En kan je ook niet een aanvraag indienen bij iemand van de staff van osm om een competitie in een bepaald land te starten? Dat zou helpen. Ik weet niet of dat kan.
Graag hoor ik van jullie.
Groetjes -
Hoi,
Competities die door OSM zelf worden aangemaakt gebeuren op willekeurige tijden. Het kan ook zijn dat iemand 200 Bosscoins betaald om een bezet team te kunnen managen. Hiervoor wordt dan een nieuwe competitie aangemaakt waarbij die manager het team dat niet beschikbaar is alsnog kan managen. Ook deze competities krijgen OSM als moderator. Mocht je een eigen competitie aanmaken te duur vinden, dan kan je altijd nog deze optie gebruiken. Je krijgt dan immers ook 4 voorbereidingsdagen.
-
Kan hier dan wat aan gedaan worden?
Waarom worden competities die door osm zelf worden aangemaakt op willekeurige tijden aangemaakt? Dat is toch totaal niet handig? Het blijkt toch ook dat dat systeem niet werkt? Zoals ik zeg heb je dan dus op sommige dagen 5 of meer competities die worden aangemaakt, en andere dagen, dagen lang geen 1 competitie voor een land..
Dat lijkt me dan dus geen waterdicht systeem. Kan dat niet worden veranderd door jullie? Het algorythme zit niet lekker in elkaar zo lijkt me. -
Deze zijn willekeurig omdat dit op vraag en aanbod gaat. Er is dus helemaal niets mis met het systeem en daarnaast zijn er voldoende alternatieven voorhanden.