Data-analist fout
-
Ik heb sinds een paar dagen gezeik met mijn data-analist. Ik check hem regelmatig en ook vlak voor/tijdens de wedstrijd. Toch heeft 9/10 keer de tegenstander geen opstelling of wijzigt hij niet meer de hele dag. In mijn crew hoorde ik dat ik niet de enige was met deze fout. Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
-
Hoi,
Alle problemen die je in de game tegenkomt mogen gemeld worden door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen, inclusief screenshots, zodat we je beter van dienst kunnen zijn. Het bugtemplate vind je in onderstaand topic.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen
Als de data-analist dezelfde informatie geeft, dan betekent dat in principe dat je tegenstander geen wijzigingen heeft aangebracht aan zijn formatie en/of speelstijl.
-
@fc-eddie_nl Ja ik zou ook denken dat hij geen wijzigingen heeft aangebracht, maar bij de resultaten staat toch iets anders...
-
Probeer in eerste instantie om de cookies en cache van de browser te verwijderen om te zien of dat het probleem verhelpt. Indien het om de app gaat dan kan je de onderstaande stappen proberen. Zorg er wel voor dat je een manier hebt om op je account in te loggen voordat je de OSM-app verwijderd.
- Verwijder alle app-data
- Verwijder de OSM-app
- Herstart je telefoon
- Installeer de OSM-app weer opnieuw
Mocht bovenstaande het probleem niet verhelpen, dan zal je het bugtemplate zo volledig mogelijk moeten invullen.
-
Geen reactie verder, dus tijd om dit topic te sluiten.