Osm pagina laadt niet
-
Goedendag allemaal,
De OSM pagina laadt niet in op mijn desktop wanneer ik op carriere verder wil klikken naar mijn teams. Dit lukt niet in zowel chrome als firefox en ook cookies verwijderen werkt niet. Iemand oplossing?
-
Hoi,
Dat is erg vervelend. Kan ik er van uitgaan dat je inlogt via www.onlinesoccermanager.nl en niet via een andere link? (Dus bijvoorbeeld www.onlinesoccermanager.nl/career). Als je via een andere link probeert in te loggen dan zou dit je probleem kunnen verklaren.
Tweede vraag: Heb je de beschikking over een andere pc/laptop? Zo ja, controleer dan of je op die pc/laptop ook het probleem hebt. Indien je niet de beschikking hebt over een andere pc/laptop dan kan je dit ook proberen via de mobiele browser op je telefoon.
Als je geen problemen ondervindt op een andere device, dan ligt het probleem aan je computer waar je dit probleem op hebt. Ondervind je dezelfde problemen, dan zal je dit moeten melden als een bug door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen. Dit inclusief een screenshot van het scherm dat vastloopt en een zo duidelijk mogelijk stap-voor-stap-uitleg met de handelingen die je verricht die tot je probleem leiden.
Hopelijk kunnen we je dan beter van dienst zijn. Het bugtemplate vind je in onderstaand topic.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen
-
Geen reactie verder, dus ik ga er vanuit dat het probleem opgelost is. Topic wordt bij deze gesloten.