Fantasy league gestart zonder spelers
-
Gisteren, in plaats van meedoen, eigen Fantasy league gestart. Nu, dag later, staan er alleen computer teams opgesteld. Ik neem aan dat de league standaard gesloten staat, maar was me er niet van bewust dat ik op een knopje moest drukken. Kon ook tussentijds niet ontdekken hoe ik 'm open kon gooien.
Ik neem aan dat dit niet te herstellen is, maar hoe verhelp ik dit voor een volgende keer en waarom kan ik tussentijds niet de competitie open gooien (volgens mij kan dat wel met een normale competitie).
Alvast bedankt,
Grammie
-
Hoi,
Een Fantasy League is niet open te zetten. Wanneer je je eigen Fantasy League aanmaakt, dan kan je je vrienden uitnodigen om mee te doen. Zij kunnen dan ook een team gaan creëren. Wanneer de competitie eenmaal begint worden de teams die nog geen managers hebben automatisch bestuurt door de CPU en kunnen niet meer door een manager ingenomen worden.
Het aanmaken van je eigen Fantasy League is duur puur bedoelt voor managers die alleen met hun vrienden willen spelen.
-
@fc-eddie_nl Dank voor je antwoord. Dan moet ik volgende keer maar geen fantasy meer aanmaken....;-)
-
Alsjeblieft. Dan sluit ik bij deze je topic.