EK 2020
-
@koningco_nl De Italianen waren zoals verwacht zeer frustrerend bezig met het theater, iets waar de Belgen (net als Nederland normaliter) domweg in meegaan.
Onbegrijpelijk aan de ene kant je weet dat het gebeurd en je er NIET in mee moet gaan maar er toch door verleid word om in mee te gaan.Spanje-Italie is ook weer een toppertje. Qua spel nu verwacht ik een eenvoudige overwinning voor de Italianen. Benieuwd of Spanje het red om er voor een 3e keer een verlenging uit te slepen.
De Engelsen denken al dat zij hebben gewonnen van de Denen. Dat kan wel eens de doodsteek worden, de Engelsen hebben by far het beste elftal maar de Denen kunnen stunen, al hebben zij natuurlijk ook een eenvoudige route gehad naar de halve finale los van de persoonlijke omstandigheden binnen de selectie. -
Geef mij dan maar Engeland als winnaar. Heb al sinds 2003/2004 een band met dat land dusja. Spanje niet zo fan van dit jaar... Zeg me niks op dit moment. Eigenlijk maakt het mij opzich niet echt meer uit maar mocht ik kiezen dan toch The Three Lions.
-
Danny Makkelie Makkelie, Daaaaaaaaaanny Makkelieieie! jalalalalalala
-
Makkelie hielp die Engelsen nog een ronde verder, Kuipers is er nu de gebeten hond.
Italie is al met al de verdiende winnaar van het toernooi.
-
Chiellini had wel rood mogen krijgen voor die trekfout.
-
@l-r-van-kessel_nl Wat heeft Kuipers dan verkeerd gedaan? Ik vond hem goed fluiten. Het moment met Chiellini en Saka was aan de zijlijn en ver van het doel, dus een rode kaart heb ik geen moment aan gedacht.
Italië is wel een terechte kampioen in mijn ogen. Tegen Zwitserland en België vond ik Italië echt goed spelen. Ik zou ook niet weten wie er anders kampioen verdiende te worden, al hadden Denemarken en Zwitserland wel een hogere gunfactor bij mij.
-
@koningco_nl In mijn ogen totaal niets verkeerd. Alleen volgens de Engelsen wel (die zagen een rode kaart voor Italie).
Gunfactor hadden die Denen natuurlijk van iedereen dat klopt. Verder stak er niet echt een topland boven Italie uit. Ze stelden eerder teleur.
-
@furrax_nl Ik vond het geen rode kaart eigg. Het was niets anders dan shirtje trekken en hij was alles behalve doorgebroken. De weg naar de goal was nog lang (vanaf te zijlijn) en er stonden nog 2 Italianen centraal die zijn weg nog makkelijk hadden kunnen blokkeren.
Het lijkt misschien rood, omdat hij het shirtje hoog beetpakt en het lijkt alsof er een wurging ontstaat
-
Uitslag OSM voetbalpoule :
- Lorenzo
- Erwin
- Frans
Goal van het toernooi was i.m.o. Schick van eigen helft in de groepsfase.
Italie verdiende winnaar.
Nederland terecht vroeg uitgeschakeld.Op naar het WK 2022 in Qatar, of toch ergens anders?
TOPIC CLOSED